13-02-2012, 06:59 PM
Nii hull see töö ka nüüd pole, et käed värisema peaks hakkama.
W126-l:
1) Tagant laepaneel ära
2) C - piilarite polstrid ära
3) Aknalaud ära (Enne siis istme seljatugi ära)
4) Seestpoolt suure lapigu kruvikeeraga tihendi serv valtsiserva alla ära keerata, ülevalt keskelt alustada mõlemale poole ühtlaselt minnes, kuni alaservadeni välja.
5) Tõsta klaas väljapoolt ära.
Seejärel liist maapeal maha võtta kui vaja, siis tihend klaasi ümbert ära kui vaja.
Tagasi esmalt tihend ümber klaasi, siis liist sisse, siis palju määrivat ainet (Silikoonõli ntx), tugev nöör
või peenem juhe ümber ja surudes nööri tõmmates tagasi asetseda.
W126-l:
1) Tagant laepaneel ära
2) C - piilarite polstrid ära
3) Aknalaud ära (Enne siis istme seljatugi ära)
4) Seestpoolt suure lapigu kruvikeeraga tihendi serv valtsiserva alla ära keerata, ülevalt keskelt alustada mõlemale poole ühtlaselt minnes, kuni alaservadeni välja.
5) Tõsta klaas väljapoolt ära.
Seejärel liist maapeal maha võtta kui vaja, siis tihend klaasi ümbert ära kui vaja.
Tagasi esmalt tihend ümber klaasi, siis liist sisse, siis palju määrivat ainet (Silikoonõli ntx), tugev nöör
või peenem juhe ümber ja surudes nööri tõmmates tagasi asetseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”