19-01-2012, 07:59 PM
+1 olen sama meelt, heli=vibratsioon=kulunud osad üldiselt on nii
to võsa: minu teada ikka ristilõtk on veel OK, pikilõtk on kurjast.
Õli äravool peab olema igati vaba, mida paremini õli turbost minekut pääseb seda parem ka jahutab.
to võsa: minu teada ikka ristilõtk on veel OK, pikilõtk on kurjast.
Õli äravool peab olema igati vaba, mida paremini õli turbost minekut pääseb seda parem ka jahutab.
(19-01-2012, 06:07 PM)l3gion Kirjutas: Hoian ikka oma seisukohast kinni Mainin teist korda ,et ma ei öelnud ,et see varsti "lendav" turbo on
Lihtsalt mainisin ,et vilin näitab ,et tegu on kulunud või mis iganes turboga. Tavakasutuseks nagu Driftimehe diisel on ei loe see suurt midagi.
Turbo ise viliseda ei tohi, häält võivad teha bov , wastegate, läbi labade tagasi pressiv õhk kui rõhk on väga kõrgele aetud või lihtsalt õhu vool.
Enda 525tds'il sai rõhk nii kõrgele aetud kui see olemasolev turbo võimaldas-Ei vilisend kuigi kartsin ,et hakkab. (vanal ja rohkem läbi sõitnud tds'il õrnalt vilises)
Otsisin ühe vana video ülesse kuna meenus ,et ka seal seda mainiti.
Turbod osa 1 11 minuti pealt= ei tohi viliseda
Turbod osa 2