19-01-2012, 05:43 PM
Vilistab selle pärast ka, et õhufiltrit pole küljes. Praeguse aja puhul pole seda väga tarvis, aga soovituslik oleks küll. Mind huvitab lihtsalt element ise, kui palju juurde annab jne, ehk tahaks enne kompoti korralikult tööle saada, siis hakkame tegelema iluasjade ja peenematsorti torustiku vedamisega.
Vaim on juba põhimõtteliselt ette valmistatud, nüüd on kaks kaalukaussi, kas otsin uue turbo BMW 524 oma pidi päris hea olema või ostan ebayst selle remontkomplekti. BMW omaga peaksin kollektori ümber tegema ja seal mingi aeg mässama, enda turbo on vaja lihtsalt lahti võtta ja kulujupid vahetada. Eelistaksin küll esimest varianti, aga rahalisi seise arvestades, tuleb teine variant odavam kui jälle mingisuguse läbi aetud juustu otsa sattuda.
Tõesti, õli tuleb rõhu all peale 5mm avast, sama mis on kütusetoru. Äravool on turbol endal juba originaalis 14mm. Äravool pidi olema võimalikult vaba vooluga ja lühike. Piiramiseks ei näe mõtet, seda paremini jahutab.
Vaim on juba põhimõtteliselt ette valmistatud, nüüd on kaks kaalukaussi, kas otsin uue turbo BMW 524 oma pidi päris hea olema või ostan ebayst selle remontkomplekti. BMW omaga peaksin kollektori ümber tegema ja seal mingi aeg mässama, enda turbo on vaja lihtsalt lahti võtta ja kulujupid vahetada. Eelistaksin küll esimest varianti, aga rahalisi seise arvestades, tuleb teine variant odavam kui jälle mingisuguse läbi aetud juustu otsa sattuda.
Tõesti, õli tuleb rõhu all peale 5mm avast, sama mis on kütusetoru. Äravool on turbol endal juba originaalis 14mm. Äravool pidi olema võimalikult vaba vooluga ja lühike. Piiramiseks ei näe mõtet, seda paremini jahutab.