17-01-2012, 10:13 PM
Vl kollektor sai soki sisse mähitud, näeb välja nagu valge lammas ja turbo sai endale rõhukella. Rõhukella panin armatuurile, kelladebloki kõrgendiku vasakusse poolde, Autogauge, mehhaaniline. Kuna turbo on vistist liialt kulunud ja väsinud ning väikesed õli nähtused on sisselaskes. Kuigi kella järgi puhub kolmandal käigul 80'st kiirendades 0,7-0,8Bar, kohapeal tuuritades 0,6... Matsu igatahes on, möödasõit pole nii uimane, usun et käru vedamine pole ka nii masendavalt aeglane. Tellisin ka pigimatti, et ära vooderdada tulemüür ja teisele poole, motoori poolele läheb fooliumkattega matt.
Turbo tuleks vist vähe parem vaadata, jahutuse toru ära modida, intercooleri jaoks mingisugune lahendus välja mõelda (klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.
Turbo tuleks vist vähe parem vaadata, jahutuse toru ära modida, intercooleri jaoks mingisugune lahendus välja mõelda (klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.