14-01-2012, 01:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2012, 02:40 PM ja muutjaks oli aavs.)
Tere.
Selle Travemünde sadama aadressi kirjutasin ma Finnlinesi kodulehelt üles.
Praegu kontrollisin veel, ikka on lähtöselvitys sama aadressiga. Kielist pole seal poolt sõnagi. GPS on tegelikult tubli, tuleb ainult ise õiged algandmed sisse panna. Minu viga oli see, et oli pandud kõige lühem marsruut. Oleks pidanud panema kõige kiirema. Aga kohale tõi ta mu sellegipoolest.
Paar aastat tagasi, kui Itaalias käisin autoga, juhtus tagasiteel Saksast Poola sõites sama lugu. Siis juhtis Garmin mind sellise tee peale kus puujuurikad olid tee peal väljas ja vastutuleva auto läbilaskmiseks tuli peaaegu kraavi sõita, aga kohale viis ikkagi.
Kirjutaks nüüd autost ka.
Auto siis Mercedes-Benz 220 SEb Automatic.
Tootmisaastad 1960-1965 kokku 14793 tk. 1964a. toodang 3528 tk.
Üldse kokku seda keret 27767 tk.
Mootor 2,2l, 88kw. See on üks esimesi Mercedese sissepritsega bensiinimootoreid.
Pritsungi pump on 2-e plunzriga, minu arust diislipumbast tuletatud.
Käigukast 4-ane automaat, KD on ka olemas. Tagasilla ülekanne on võimas, 100km\h võrdub ca. 3450 mootoripööret. Alguses arvasin, et 4 käik ei lülitu.
Aga foorumit lugedes sain teada, et kohalt minnakse 2-ega.
Roolivõim on, see on standart varustus. Selle aasta autodel, vist mingit lisavarustust, va. kere ja sisu värvi valik polnudki. Hilisematel aastatel tulid kont ja õhkvedrustus, mootorid läksid iga aastaga suuremaks.
Katuseluuk on täitsa toimiv. Sisu on must naturaalnahk, ka kõik polstrid va. lagi on samast nahast. Armatuuris on kasutatud ohtralt puitu.
Pidurid on võimendiga, ees kettad, taga trumlid. Ratta mõõt on 14 tolli.
Klaasipesu toimib jalaga, tulede vahetus ka.
Vigadest : vasak suunatuli ei tööta(tegin juba korda,oksüdeerunud oli veits),klaasipesu ei tööta, külmast peast läheb 3-4 katse peale käima ja vajab mõnikümmend sek. gaasiga mängimist, et tühikäik stabiliseeruks, tühikäik lonkab ka veidi, sumbutaja laseb kuskilt kergelt läbi, juhi uks käis raskelt lahti (viga käes, tagumisel klaasil on suunajas üks plastmass julla ära kulunud, ja nüüd surub klaas ühte kroom katet väljapoole mis käib kergelt vastu ust.), kaasistuja ja paagi lukk käivad eri võtmega mida mul ei ole,taga klaasi alumine kroomliist on kõver(niemoller de. mingi 500€),õnneks muu kroom tundub korras olevat, tungraud puudu, ei tööta bensu ja mootori temp. näidikud, kerel mõned rooste kohad, esiklaasile servadest vähe õhku vahele läinud, sees kõige suurem mure niiskust saanud puit .
Oleks siis esialgu kõik . Plaanidest järgmine kord
Aitäh.
Selle Travemünde sadama aadressi kirjutasin ma Finnlinesi kodulehelt üles.
Praegu kontrollisin veel, ikka on lähtöselvitys sama aadressiga. Kielist pole seal poolt sõnagi. GPS on tegelikult tubli, tuleb ainult ise õiged algandmed sisse panna. Minu viga oli see, et oli pandud kõige lühem marsruut. Oleks pidanud panema kõige kiirema. Aga kohale tõi ta mu sellegipoolest.
Paar aastat tagasi, kui Itaalias käisin autoga, juhtus tagasiteel Saksast Poola sõites sama lugu. Siis juhtis Garmin mind sellise tee peale kus puujuurikad olid tee peal väljas ja vastutuleva auto läbilaskmiseks tuli peaaegu kraavi sõita, aga kohale viis ikkagi.
Kirjutaks nüüd autost ka.
Auto siis Mercedes-Benz 220 SEb Automatic.
Tootmisaastad 1960-1965 kokku 14793 tk. 1964a. toodang 3528 tk.
Üldse kokku seda keret 27767 tk.
Mootor 2,2l, 88kw. See on üks esimesi Mercedese sissepritsega bensiinimootoreid.
Pritsungi pump on 2-e plunzriga, minu arust diislipumbast tuletatud.
Käigukast 4-ane automaat, KD on ka olemas. Tagasilla ülekanne on võimas, 100km\h võrdub ca. 3450 mootoripööret. Alguses arvasin, et 4 käik ei lülitu.
Aga foorumit lugedes sain teada, et kohalt minnakse 2-ega.
Roolivõim on, see on standart varustus. Selle aasta autodel, vist mingit lisavarustust, va. kere ja sisu värvi valik polnudki. Hilisematel aastatel tulid kont ja õhkvedrustus, mootorid läksid iga aastaga suuremaks.
Katuseluuk on täitsa toimiv. Sisu on must naturaalnahk, ka kõik polstrid va. lagi on samast nahast. Armatuuris on kasutatud ohtralt puitu.
Pidurid on võimendiga, ees kettad, taga trumlid. Ratta mõõt on 14 tolli.
Klaasipesu toimib jalaga, tulede vahetus ka.
Vigadest : vasak suunatuli ei tööta(tegin juba korda,oksüdeerunud oli veits),klaasipesu ei tööta, külmast peast läheb 3-4 katse peale käima ja vajab mõnikümmend sek. gaasiga mängimist, et tühikäik stabiliseeruks, tühikäik lonkab ka veidi, sumbutaja laseb kuskilt kergelt läbi, juhi uks käis raskelt lahti (viga käes, tagumisel klaasil on suunajas üks plastmass julla ära kulunud, ja nüüd surub klaas ühte kroom katet väljapoole mis käib kergelt vastu ust.), kaasistuja ja paagi lukk käivad eri võtmega mida mul ei ole,taga klaasi alumine kroomliist on kõver(niemoller de. mingi 500€),õnneks muu kroom tundub korras olevat, tungraud puudu, ei tööta bensu ja mootori temp. näidikud, kerel mõned rooste kohad, esiklaasile servadest vähe õhku vahele läinud, sees kõige suurem mure niiskust saanud puit .
Oleks siis esialgu kõik . Plaanidest järgmine kord
Aitäh.