09-01-2012, 11:15 AM
Diislite puhul suht kirvereegel:
sinine suits viitab õli põlemisele ja must suits hapniku puudusele kütuse põlemisel.
Esmalt kahtlustaks mittetöötavat pihustit(eid). Tühikäigul tatistab mittetöötav pihusti väljalaske süteemi kütust täis ja pööretel must viitab et pritsib kütet sellisel viisil et see ei suuda ära põleda.
See viga peaks olema aga päris selgelt tuvastatav olema külmalt käivitades - mootor lonkaks veidi enne kui ühtlaselt tööle jääb.
Õlikulu ma eeldan et pole?
Sellised esmamõtted.
sinine suits viitab õli põlemisele ja must suits hapniku puudusele kütuse põlemisel.
Esmalt kahtlustaks mittetöötavat pihustit(eid). Tühikäigul tatistab mittetöötav pihusti väljalaske süteemi kütust täis ja pööretel must viitab et pritsib kütet sellisel viisil et see ei suuda ära põleda.
See viga peaks olema aga päris selgelt tuvastatav olema külmalt käivitades - mootor lonkaks veidi enne kui ühtlaselt tööle jääb.
Õlikulu ma eeldan et pole?
Sellised esmamõtted.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.