07-01-2012, 07:45 PM
No kui 606 trossiga oli 100kw vabalthingav,siis seda pandi w210 E300 ja w124 E300.Turbokad juba w140 S300 ja W461 G300. Wiki andmetel siis: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM606_engine
Hetkel pole plaani jupitama hakata autot,enne läheb tevena müüki mootoririkkega.Kui asi niikaugele jõuab,siis ainuke asi mida ära ärida oleks tõesti see vigane vänt kuna uuel omanikul seda vaevalt vaja läheb..
Edasi teemaga.
Seda w124 vabalthingavat diislit ei tahaks eriti sinna peale lükata kuna ei usu,et see toimetada jaksab.
Kas oskab keegi öelda midagi sellise jutu kohta,et saab panna sinna w124 100kw ploki ja w140 3.5TD kaane või siis ainult kolle ja turbo? Jutt selline siis:
The 3.5's are known for bending rods sadly.
As for your question, the OM606 has a computer controlled injection pump. Its not mechanical like the one on the 603. Your best bet would be to get a OM603 3.0 the non rod-bender and just take the turbo from the 3.5 and put it on the 3.0
That way youll gain some HP and youll have a uber reliable OM603! It will be a direct fit with your transmission as well.
Jutt pärit siit: http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...turbo.html
Või siis oskab keegi öelda väntade sobivuse kohta nendel diislitel?Välismaal väidetakse,et om606 vänt peaks istuma sinna(oli ebay kuulutus aga enam ei leia üles kahjuks).
Paar päeva vast saab seda masinat veel hoida remondifirma territootiumil ja siis peaks mõtlema hakkama,et mis temaga teha.
Hetkel läheb kogu masin müüki.
Siiski ootan veel teie abi ja nõu.
Hetkel pole plaani jupitama hakata autot,enne läheb tevena müüki mootoririkkega.Kui asi niikaugele jõuab,siis ainuke asi mida ära ärida oleks tõesti see vigane vänt kuna uuel omanikul seda vaevalt vaja läheb..
Edasi teemaga.
Seda w124 vabalthingavat diislit ei tahaks eriti sinna peale lükata kuna ei usu,et see toimetada jaksab.
Kas oskab keegi öelda midagi sellise jutu kohta,et saab panna sinna w124 100kw ploki ja w140 3.5TD kaane või siis ainult kolle ja turbo? Jutt selline siis:
The 3.5's are known for bending rods sadly.
As for your question, the OM606 has a computer controlled injection pump. Its not mechanical like the one on the 603. Your best bet would be to get a OM603 3.0 the non rod-bender and just take the turbo from the 3.5 and put it on the 3.0
That way youll gain some HP and youll have a uber reliable OM603! It will be a direct fit with your transmission as well.
Jutt pärit siit: http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...turbo.html
Või siis oskab keegi öelda väntade sobivuse kohta nendel diislitel?Välismaal väidetakse,et om606 vänt peaks istuma sinna(oli ebay kuulutus aga enam ei leia üles kahjuks).
Paar päeva vast saab seda masinat veel hoida remondifirma territootiumil ja siis peaks mõtlema hakkama,et mis temaga teha.
Hetkel läheb kogu masin müüki.
Siiski ootan veel teie abi ja nõu.