Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W140 mootori swap - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: W140 mootori swap (/showthread.php?tid=25654)



W140 mootori swap - renxnrj - 06-01-2012

Tere
Autoks w140 350td 1993a ja küsimus selline,et kui raske oleks selle mootori asemele tõsta 300td 130kw (peaks olema OM 606.961 ERE)?
Seda mootorit muidu pandud juba w140-le ja peaks minema üks ühele aga kui palju muid vidinaid seejuures tuleb ümber teha ja kas on üldse mõtet jebida?
Mure selles,et see 350td moto tõmbas saale ringi ja ühe kepsu kõveraks,mille tulemusena rikkus väntvõlli täielikult.Väntvõlli aga keeruline leida.Paar pakkumist on Lätist/Leedust ja üks komlektne mootor Leedust aga hetkel vbl on saada see om606 siitsamast Eestist.
välismaa foorumites on räägitud neil teemadel küll ja olen neid ka lugenud aga enamus ümbertõstmised w124 ja w210 seotud.Seega loodaks siit veits infot saada.

Tänud ette.
Renx


RE: W140 mootori swap - hents99 - 06-01-2012

Kas väntvõll iseenesest alles? Oleks huvi 3.5TD väntvõlli vastu. Peaasi, et pooleks ja väga kõver pole. Tahaks seda distantside mõõtmiseks kasutada.


RE: W140 mootori swap - wdb240 - 06-01-2012

Noo...... 606 mootor 140 peal omab päris korralikku elektroonikat, mis pumpa juhib. Seal täielikult elektrooniliselt juhttav pump. Elektroonikat sul seal aga praegu pole kuna 350 omas trossiga pumpa. Käivitustakisti oli ainult elektrooniline. Kindlasti sa seda EL. värki sinna ka panema ei jaksa hakata.
Ainukene võimalus minuarust on leida 124 pealt 606 mootor, sest seal pump veel trossiga. Siis on asjal jumet küll.


RE: W140 mootori swap - v6sa - 06-01-2012

Kas mehh. pumbaga 606 mootorid pandi ainult 124 peale? Vast ikka 140 ja G ka valikus olid?


RE: W140 mootori swap - renxnrj - 07-01-2012

No kui 606 trossiga oli 100kw vabalthingav,siis seda pandi w210 E300 ja w124 E300.Turbokad juba w140 S300 ja W461 G300. Wiki andmetel siis: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM606_engine

Hetkel pole plaani jupitama hakata autot,enne läheb tevena müüki mootoririkkega.Kui asi niikaugele jõuab,siis ainuke asi mida ära ärida oleks tõesti see vigane vänt kuna uuel omanikul seda vaevalt vaja läheb..

Edasi teemaga.
Seda w124 vabalthingavat diislit ei tahaks eriti sinna peale lükata kuna ei usu,et see toimetada jaksab.

Kas oskab keegi öelda midagi sellise jutu kohta,et saab panna sinna w124 100kw ploki ja w140 3.5TD kaane või siis ainult kolle ja turbo? Jutt selline siis:
The 3.5's are known for bending rods sadly.

As for your question, the OM606 has a computer controlled injection pump. Its not mechanical like the one on the 603. Your best bet would be to get a OM603 3.0 the non rod-bender and just take the turbo from the 3.5 and put it on the 3.0

That way youll gain some HP and youll have a uber reliable OM603! It will be a direct fit with your transmission as well.


Jutt pärit siit: http://www.benzworld.org/forums/w140-s-class/1298071-engine-swap-om603-om606-turbo.html

Või siis oskab keegi öelda väntade sobivuse kohta nendel diislitel?Välismaal väidetakse,et om606 vänt peaks istuma sinna(oli ebay kuulutus aga enam ei leia üles kahjuks).

Paar päeva vast saab seda masinat veel hoida remondifirma territootiumil ja siis peaks mõtlema hakkama,et mis temaga teha.
Hetkel läheb kogu masin müüki.

Siiski ootan veel teie abi ja nõu.