03-01-2012, 01:46 AM
Täna keerasin väheke kütust peale pumbast ja tühikäigu reguleerkruvi, kuna tühikäik läks peale kütuse lisamist liiga kõrgeks. Liigub natuke paremini, praeguse lumega polnud probleemi teise käiguga peeneks lasta. Läks vist isegi kiiremini soojaks, kui varem. Eks näis mis nüüd tühikäik teeb, kui täiesti külma mootoriga käivitada, kas jääb iseseisvalt käima. Tagaotsast sain musta tossu kätte küll, niiet hetkeks peaks aitama. Keerasin 1 tiiru võrra.
Tegin ka turboõlituse otsa ära, mingisuguse auto küttetoru stutsi sai selleks kasutatud, millest augu läbi puurisin ja otsa keevitasin paraja poldi, millesse keerata õlirõhu anduri ots. Väga hea sai, lekkeid praegu ei tuvastanud.
Reguleerisin ära ka klapid, mootor käib nüüd vaiksemalt. Kõikil neljal silindril olid väljalaske klapid liiga tihedalt peal, kahel ka sisselase tahtis väikeseid korrektuure.
Kui homme kõvasti tööd teha, siis saan turbo õlitussüsteemi valmis, (karterisse vaja auk puurida ja keermestada ning kuusk sinna keerata) saab kollektori ära lõpetada ja esimese käivituse teha. Downpipega on veel probleem, kuna mul pole sobivat flantsi, mis turbo külge end kinni keeraks korralikult, seega tuleb selle tarbeks ka midagi välja mõelda, äkki isegi ise mingisugune flants valmis keevitada ja välja lõigata, parem oleks muidugi treiali tehtud. Tegelikult oleks pidanud video tegema enne/pärast versioonis mingit teelõiku, aga proovin siiski asja kirjeldada väheke. Turborõhu andur tuleb ka veel kuskile asetada, siis saab tegevusel silma peal hoida, et äkki pole turbo otsi andnud.
Kui kellegil äkki Kollektori teipi on odava hinnaga, siis võib pakkuda, mingi kuumakindla värviga oli alguses mõte see kolle üle teha, aga laitsin mõtte maha kui mõistus jälle koju tuli.
Tegin ka turboõlituse otsa ära, mingisuguse auto küttetoru stutsi sai selleks kasutatud, millest augu läbi puurisin ja otsa keevitasin paraja poldi, millesse keerata õlirõhu anduri ots. Väga hea sai, lekkeid praegu ei tuvastanud.
Reguleerisin ära ka klapid, mootor käib nüüd vaiksemalt. Kõikil neljal silindril olid väljalaske klapid liiga tihedalt peal, kahel ka sisselase tahtis väikeseid korrektuure.
Kui homme kõvasti tööd teha, siis saan turbo õlitussüsteemi valmis, (karterisse vaja auk puurida ja keermestada ning kuusk sinna keerata) saab kollektori ära lõpetada ja esimese käivituse teha. Downpipega on veel probleem, kuna mul pole sobivat flantsi, mis turbo külge end kinni keeraks korralikult, seega tuleb selle tarbeks ka midagi välja mõelda, äkki isegi ise mingisugune flants valmis keevitada ja välja lõigata, parem oleks muidugi treiali tehtud. Tegelikult oleks pidanud video tegema enne/pärast versioonis mingit teelõiku, aga proovin siiski asja kirjeldada väheke. Turborõhu andur tuleb ka veel kuskile asetada, siis saab tegevusel silma peal hoida, et äkki pole turbo otsi andnud.
Kui kellegil äkki Kollektori teipi on odava hinnaga, siis võib pakkuda, mingi kuumakindla värviga oli alguses mõte see kolle üle teha, aga laitsin mõtte maha kui mõistus jälle koju tuli.