30-12-2011, 11:49 PM
Turboteema on paar päeva aktuaalne olnud, muretsetud on kõik torupõlved, flantsid, turbo, torud ja muu säärane, siia juurde kuuluv kraam. Üleeile alustasin kollektori keevitamisega, mis esialgu nägi välja et on päris kerge kuniks juppe hakkasin välja lõikama. Et saada asjad max serv-servaga kokku ilma et suurt vahet kuskile ei jääks, siis käia ääres passimist tuli isegi rohkem kui kapoti all mõõtmist. Tänasega lõpetasin kollektori ühteviiva osa ära, nüüd on vaja flantsi pool ja üleminek neljalt torult üheks teha. Mõtlesin küll, et mul on seal maru palju ruumi mässamiseks, et keera turbot ringi kuidas tahad, aga tegelikult on asi hoopis kitsam, aga sain siiski välja mõeldud kuhu turbo asetada.
Õhuvõtu tahaks teha nii, et leida mingisuguse auto originaal õhuvõtu karp ja see parema esitule taha keerata nii, et õhku saaks võtta parema tiiva seest, õhk rändaks läbi turbo ja jõuaks võibolla vahejahutini, võibolla otse kollektorisse. Õlitus tuleb veel teha ja turbost endast summuti kokku keevitada Audi B4 torust, ja mõningatest põlvedest.
Õhuvõtu tahaks teha nii, et leida mingisuguse auto originaal õhuvõtu karp ja see parema esitule taha keerata nii, et õhku saaks võtta parema tiiva seest, õhk rändaks läbi turbo ja jõuaks võibolla vahejahutini, võibolla otse kollektorisse. Õlitus tuleb veel teha ja turbost endast summuti kokku keevitada Audi B4 torust, ja mõningatest põlvedest.