28-12-2011, 12:55 AM
Kui elad Soomes ja plaan ikka ausalt kõik maksud seal maksta, siis ostagi auto Soomest. Nii vanade autode hind samal tasemel, kui Eestis. Vähemalt minu meelest ei ole pointi jännata Eestis toomisega, juhul kui siit mingit erilist maasikat ei leia- kahtlen.
Autovero näed tulli leheküljelt. Ok, panen lingi ka:
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/auto.../index.jsp siin kirjas kõik autod, mis Soomes hiljuti registreeritud, vastavalt läbisõidule ja aastale ka vero.
Muidugi on Soomes nö suuremad läbisõidud, vähemalt odomeetril- mina seda ei kardaks, sest reaalselt on need Eestist pärit isendid sama palju uhanud, siin lihtsalt armastatakse numbritega mängida. Vihjeks võin öelda, et meil oli viimati w210 (2000 a) 2006. aastal ja läbisõit oli juba siis 315000, mis oli õige. Järeldused võid teha ise.
Seda autot on suhteliselt odav pidada. Peale rooste tuleks kindlasti jälgida ka pihusteid, mis on üsna kallis teema selle auto puhul, jutt käib CDI mootoritest. Samuti läheb stabikakonte nagu leiba, õnneks need odavad ja kui vahetad koos õliga, siis ei saa arugi.
Kui ostad, siis vaheta kõik mahlad k.a. käigukasti õli, soovitavalt koos pesuga, pihutsialused seibid ning käi üle veermik- nii säästad ennast hilisematest probleemidest ja saad rahulikult järgmised 15000 km sõita. Ühesõnaga arvesta auto hinnale ca 1000 euri lisaks, siis peaks vast kõik ok saama.
Edu otsingutel!
Autovero näed tulli leheküljelt. Ok, panen lingi ka:
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/auto.../index.jsp siin kirjas kõik autod, mis Soomes hiljuti registreeritud, vastavalt läbisõidule ja aastale ka vero.
Muidugi on Soomes nö suuremad läbisõidud, vähemalt odomeetril- mina seda ei kardaks, sest reaalselt on need Eestist pärit isendid sama palju uhanud, siin lihtsalt armastatakse numbritega mängida. Vihjeks võin öelda, et meil oli viimati w210 (2000 a) 2006. aastal ja läbisõit oli juba siis 315000, mis oli õige. Järeldused võid teha ise.
Seda autot on suhteliselt odav pidada. Peale rooste tuleks kindlasti jälgida ka pihusteid, mis on üsna kallis teema selle auto puhul, jutt käib CDI mootoritest. Samuti läheb stabikakonte nagu leiba, õnneks need odavad ja kui vahetad koos õliga, siis ei saa arugi.
Kui ostad, siis vaheta kõik mahlad k.a. käigukasti õli, soovitavalt koos pesuga, pihutsialused seibid ning käi üle veermik- nii säästad ennast hilisematest probleemidest ja saad rahulikult järgmised 15000 km sõita. Ühesõnaga arvesta auto hinnale ca 1000 euri lisaks, siis peaks vast kõik ok saama.
Edu otsingutel!