Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1996 S124 E250 Diesel 83kW ülevaatusele järgneval päeval vaakumpumba rike?
#1
Isa käis enda 1996 S124 E250 83kW 2.5 R5 diisliga ülevaatusel kus tuuritati 5800 pöörde juures.

Järgmisel päeval pärast lühikest söitu kesklinnas autot seisma jättes mootor tööd ei löpetanud kuigi vöttis vötme süütest välja.

Samuti ei toiminud vöi toimisid halvasti muud asjad nagu automaatkast, pidurid jne.

Nüüd siis selgus remondiarve-tegemist vaakumpumbaga:

kasutatud juppidega 450€

uute juppidega 800€

Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?
Vasta
#2
(13-04-2018, 12:59 PM)nostromo Kirjutas: Miks peaks üldse 22a vana vanakooli diislit 5800 pöörde juures küpsetama? Kas need asjad vöivad olla omavahel seotud?

Selleks, et veenduda, kas antud auto on korras. Minu õppejõud diisli teemal(Siemann) väitis, et diiselmootoriga auto peab paar minutit maksimum pööretel vastu pidama, kui ei pea, pole mootor korras.
See pump oleks nii kui nii ära surnud, iseküsimus on selles, kas varem või hiljem. Vastuseks küsimusele, jah võib olla seotud, aga vehkima pole sinna ÜV punkti mõtet minna.
Vasta
#3
Kuidas see 5800 pööret tuvastati? Kas see auto üldse nii palju pöördesse läheb? Tänapäevaseid diislid vabakäigul vist üle 4000 üldse ei lähe
Vasta
#4
Kurb asjaolude kokkulangevus.
Kurjajuur
Vasta
#5
(13-04-2018, 02:54 PM).Alar. Kirjutas: Kuidas see 5800 pööret tuvastati? Kas see auto üldse nii palju pöördesse läheb? Tänapäevaseid diislid vabakäigul vist üle 4000 üldse ei lähe

124 on tänapäeva diislist umbes 6 põlvkonda tagasi
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
See tänapäevase diisli rida oli niisama targutamine. 5800rpm paneb mind siiski imestama, eriti tagasihoidliku w124 disla puhul
Vasta
#7
Isa auto ja isa käis-vöis ka veidi mööda panna aga üle 5000 kindlasti. Mingi eriti agar uus noor tüüp oli-varem olid rahulikud vanamehed.
Vasta
#8
Kui on vana auto ja kartus nende pöörete ees, on võimalik ju pumbast enne ülevaatust maha keerata, või lihtlabaselt tross lõdvaks lasta. Kunagi sai ühel 123-l nii maha keeratud, et piduristendis ei jõudnud rullikute pealt üles sõita.Aga tollal oli ka nõue, et mingist aastast alates pöörete stendi vanu autosid ei aetud, lihtsalt ei tohtinud silmnähtavat suitsu sumpast tulla. Kuid nüüd vist teised ajad, pole uurinud, ehk keegi teab. Vanematel diiselautodel vist mingi EL direktiiviga leebemad tahmasuse nõuded.Aga vaakumpumbad ongi neil ettearvamatud, jookseb laager laiali, keti vahele ja ongi jokk.

Vasta
#9
Isa vahetas pumba ära. Lisaks oli veel mingi ketas läbi-vaod peal. 500€

Nüüd aga vahetuvad käigud üsna kövade paukudega. 4-ne automaat.
Vasta
#10
Tere,

Mulle tundub, et taaskord on ülevaatuse süü... Ennem ju vahetusid käigud normaalselt.
Olen kuulnud, et selle vastu aitab magneti panemine käigukasit külge. Proovi, või kui ise käigukasti üles ei leia, siis Joonas näitab, kus on.
Herki
Vasta
#11
Jah enne ülevaatust töötas auto aastaid suuremate vigadeta.

Ning minuteada pole isal ka seda vanakest niiväga tuuritatud-nüüd mingi noor poiss Miidurannas tööl. Kas 22 aastat vana diislit üldse PEAB niipalju tuuritama-kui mul veel 124 diisel oli 4-5a tagasi siis minuteada sai üsna kergelt läbi. Bensukatega muidugi teine teema.

Käigukasti tean ikka kus on-eks tuleb siis mingi magnet otsida ja vastu panna.

Turbota diisel W124 peaks nagu töökindluse etalon olema aga viimasel ajal ikka päris palju raha kulunud-tagaamortide röhuakud, rattalaager jne mis on veel arusaadavad kulumised. Aga see viimane pauk oli küll vist viimane piisk-igatahes autoga pole hetkel vöimalik liigelda.

Ega miski ei kesta igavesti.

Ega ei oskagi enam mersudest midagi töökindluse osas valida-W210 roosteprobleemid. W211 juba liiga palju elektroonikat-isa juba vanem mees ja talle ei meeldi nii keerulised autod.

Vahepeal mötlesime Volvo V70 kuid söbra 2003a auto pealt näen kuidas ka see nöuab üsna suuri kulutusi.

Meil oli teiseks autoks 1.9 turbota diisel Golf III-vot see oli küll ülimalt töökindel ja ökö (4.5l/100) kuni söideti tagant sisse ja läks mahakandmisele.

Hetkel vist peabki vaatama diisel Golfi vöi nt Toyota Corolla asemele.
Vasta
#12
Käigud hakkasid kehvasti vahetuma alles järgmisel päeval, kui vaakumpump ära suri, seega ÜV punktist koju sõitis ju auto normaalselt.

ÜV punktis auto kräunutamine tõi lihtsalt ruttu välja probleemid, mis oleksid nii kui nii tekkinud.
Vasta
#13
Ega seda ei tea ju kunagi mitu aastat see pump veel vastu oleks pidanud. Isa väga rahuliku söidustiiliga ja aastane ls vast 10-15.000.
Vasta
#14
No point on selles, et kuna ÜV punktist tuli auto ära tervena, siis sinna pole mõtet minna selle jutuga, et nemad ta ära lõhkusid.
Nagu ma ka enne ütlesin, need asjad olid juba enne otsakorral, lihtsalt küsimus on selles, et millal ja kus nad oleks oma otsad andnud.
Tuleb lihtsalt alla neelata see, et need nüüd just peale ÜV punkti külastust laiali lendasid.
Mu 211 pidas ka ennast pikalt suhteliselt viisakalt üleval, kuni siis ükshetk kõik asjad järjest minema hakkasid. See on auto omamise juures paratamatus ja sellega tuleb leppida. Remonti mitte vajavat autot ei ole olemas.
Vasta
#15
See on hästi õpetlik lugu teistele lugeda. Loo moraal oleks see, et kui sul on vanem hobiauto, siis ära käi temaga suvalises kohas ülevaatusel. Igal inimesel võiks ideaalis olla perearst, autoremondilukksepp, tehnoülevaataja, kes teda kümneid aastaid tunneb. Selline ülevaataja reeglina ei niku ajusid vana auto puhul, vaid on sõbralik vanatehnika vastu. Minul on selline ülevaataja olemas ja tunnistan, et viskan talle igal ülevaatusel ka pisut tippi (nagu ettekandjale, taksojuhile), et mind normaalselt koheldaks, kui ma oma hobiautoga ülevaatusele lähen. Siiani kõik toimib.
Vasta
#16
Olengi seni isaga köigi autodega viimased 10 aastat Miiduranna ÜV-s käinud kuid viimati seal kahjuks meeskond vahetunud. Kahju kuna jäi just mu lemmikteele kesklinnast Rohuneeme tippu.

Profdiagnostik Helgi tee 4 Peetris tundus olevat möistlik koht ja pikalt 21-ni lahti ka, eks tuleb vist edaspidi seal hakata käima.
Vasta
#17
Tsitaat:Profdiagnostik Helgi tee 4 Peetris tundus olevat möistlik koht ja pikalt 21-ni lahti ka, eks tuleb vist edaspidi seal hakata käima.

Profidiagnostikus olid ka viimane kord võõrad näod. Käisin nädala alguses. Käinud olen sinna 3-4 aastat küll.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#18
A ülevaatus Rae-l,väga mõstlikud ja auto tundjad mehed ! Ei peenesta neid vanakesi väga kuna neil endil samasuguseid,kuid ka seal on üks noor tüüp kes ei jaga mõhkugi,alles koolipingist,sellest olen eemale hoidnud !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#19
TänudThumbsup
Vasta
#20
Tip ülevaatajale kõlab nagu altkäemaks, ära kõva häälega siis sellest räägi Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2011 E250 2.1 tdi ,150kw,212 Top up coolant indrek555 8 224 21-11-2024, 04:09 PM
Viimane postitus: indrek555
  s124 Amordi trall Leppik 6 328 08-09-2024, 05:36 PM
Viimane postitus: Leppik
  S124 dexter 0 190 16-03-2024, 01:33 PM
Viimane postitus: dexter
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 261 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  E250 s212 2013a tagumine õhkvedrustus Erkkin 12 1,664 09-05-2023, 01:04 PM
Viimane postitus: vreps
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 843 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak
Sad E250 atm kastiga mingi jamps Steltsik 1 765 28-05-2021, 12:25 PM
Viimane postitus: vreps
  1996 S124 E250 DIESEL tagakojamees töötab pidevalt nostromo 2 1,655 25-08-2020, 04:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: S124 Tagasilla ratta fantsi. K6rvalt 0 1,440 12-07-2020, 07:06 PM
Viimane postitus: K6rvalt
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,714 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne