27-12-2011, 01:27 PM
Auto minu käes: 2 aastat ja 3 kuud
Minu käes sõitnud: 15 500 km
Paar mõnusat arengut on toimunud auto juures. Nimelt lisasin kaks lisavarustusse kuuluvat funktsiooni.
Lasin Skival-is paigaldada alarmi koos puldist uste avamisega ning päevasõidu tuled. Nüüd olen juba kuu aega neid kahte lisavarustuse vidinat kasutada ning väga mugav. Alarmi üks peamisi paigaldamise põhjuseid oli see, et talvel olid pidevalt lukud külmunud ja raske avada. Nüüd pole muidugi külmumisega probleemi, sisest hommikul oli 9 kraadi sooja (27.12.2011).
Päevasõidu tuled lasin paigaldada selliselt, et armatuuris ei läheks tuled põlema. See tõi kaasa ka selle, et numbrituli ei lähe päeval põlema ehk öösel saab selle välja lülitada. Mitte et mul seda kunagi vaja läheks. Ehk kestavad pirnid nüüd konsoolis ka kauem, kui ei põle kogu aeg. Samas ma muidugi sõidan nii vähe, et need pirnid võiks nüüd kesta – olen neist enamuse vahetanud.
Lisaks sai autol täis üks tähtis verstapost – 300 000 keris ette. Tegin kohe pilti, et keegi ei saaks väita, et ta on vähem sõitnud. Proovisin ka filmida, aga minu telefoniga polnud see nii pimedas võimalik.
![[Pilt: 22997-mondos_c124_300.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/22997-mondos_c124_300.jpg)
Põnev on lugeda lugusid, kus inimesed ise parandavad oma autosid ning teevad keerulisi protseduure. Mina olen ka proovinud, aga pole sellest midagi välja tulnud – ma ikka teise ala sepp. Seega üks teine näide siis minu poolt. Ükspäev panin tähele, et juhi ja tagumise akna vahele on pragu tekkinud ehk aken ei sulgu täielikult ja seega tuleb välismüra palju sisse. Kuna mul on ka enne akent reguleeritud, siis mõtlesin, et viin töökotta – küllap on juhi klaas ära vajunud. Töökojas selgus, et tagumine aken on lihtsalt lahti. Nimelt on mul probleem, et tagumised aknad ei käia elektriliselt vaid vändaga. Sõidutasin harva juhusena kedagi taga ning küllap ta läks vändale vastu ja vajutas akna natukene lahti. Kuna mina polnud akent lahti kerinud, siis ei tulnudki selle peale, et ta võiks lihtsalt lahti olla.
Teisalt vaadates: Mercedese omanikul ei kõlba akna vänta katsuda – seega lasin töökojas kaassõitja poolt kogemata alla keritud akna ülesse tagasi kerida.
Minu käes sõitnud: 15 500 km
Paar mõnusat arengut on toimunud auto juures. Nimelt lisasin kaks lisavarustusse kuuluvat funktsiooni.
Lasin Skival-is paigaldada alarmi koos puldist uste avamisega ning päevasõidu tuled. Nüüd olen juba kuu aega neid kahte lisavarustuse vidinat kasutada ning väga mugav. Alarmi üks peamisi paigaldamise põhjuseid oli see, et talvel olid pidevalt lukud külmunud ja raske avada. Nüüd pole muidugi külmumisega probleemi, sisest hommikul oli 9 kraadi sooja (27.12.2011).
Päevasõidu tuled lasin paigaldada selliselt, et armatuuris ei läheks tuled põlema. See tõi kaasa ka selle, et numbrituli ei lähe päeval põlema ehk öösel saab selle välja lülitada. Mitte et mul seda kunagi vaja läheks. Ehk kestavad pirnid nüüd konsoolis ka kauem, kui ei põle kogu aeg. Samas ma muidugi sõidan nii vähe, et need pirnid võiks nüüd kesta – olen neist enamuse vahetanud.
Lisaks sai autol täis üks tähtis verstapost – 300 000 keris ette. Tegin kohe pilti, et keegi ei saaks väita, et ta on vähem sõitnud. Proovisin ka filmida, aga minu telefoniga polnud see nii pimedas võimalik.
![[Pilt: 22997-mondos_c124_300.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/22997-mondos_c124_300.jpg)
Põnev on lugeda lugusid, kus inimesed ise parandavad oma autosid ning teevad keerulisi protseduure. Mina olen ka proovinud, aga pole sellest midagi välja tulnud – ma ikka teise ala sepp. Seega üks teine näide siis minu poolt. Ükspäev panin tähele, et juhi ja tagumise akna vahele on pragu tekkinud ehk aken ei sulgu täielikult ja seega tuleb välismüra palju sisse. Kuna mul on ka enne akent reguleeritud, siis mõtlesin, et viin töökotta – küllap on juhi klaas ära vajunud. Töökojas selgus, et tagumine aken on lihtsalt lahti. Nimelt on mul probleem, et tagumised aknad ei käia elektriliselt vaid vändaga. Sõidutasin harva juhusena kedagi taga ning küllap ta läks vändale vastu ja vajutas akna natukene lahti. Kuna mina polnud akent lahti kerinud, siis ei tulnudki selle peale, et ta võiks lihtsalt lahti olla.
Teisalt vaadates: Mercedese omanikul ei kõlba akna vänta katsuda – seega lasin töökojas kaassõitja poolt kogemata alla keritud akna ülesse tagasi kerida.