11-12-2011, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2011, 12:04 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Pikemat aega on peas olnud juba mõte see diiselmootor vilistama panna. Kui juba paljud seda nagunii teevad ja selliste vahenditega, nagu mul endal võimalusgi hetkel on, siis miks ka mitte ise teha midagi säärast. Sai mõeldud ja kukalt kratsitud, et see 2.4 mis siin võre taga istub võiks ikka vähe rohkem elu üles näidata, nt mingil natuke suuremal tõusul ei langeks kiirus nii trastiliselt kui ta praegu seda teeb. 53'st allesjäänud umbes 3X kw on tõenäoliselt vähe seda autot liigutamaks, eriti veel kui mul on all 3.42 sild. Aga ega midagi muud ei olegi kui võtsin tuttava autode lammutamisega tegeleva inimesega ühendust, käisin riiulite vahel natukene ringi, leidsin 2.5 Ford Scorpio turbo, mis ei lõtku ja ostsin ära, samamoodi ka 525BMW intercooleri. Hetkel on vl kollektori flantsid tegemises treiali juures, turbo flantsi tegemise jaoks pean veel šablooni viima. Plaan iseenesest on paigas, kuidas asju paigutada ja mida teha, ilmselt talvevaheaeg rändab see kaalikas kapoti alla ka. Turbole keevitada torukollektor, torud õnneks trastilist raha ei nõua, uued tihendid organiseerida, vedada õhu jahutustorustik, leida sobiv õhufilter, puurida karterisse õlijauhutuse jaoks auk ja ehk saab ka asja. Intercooleri mõtlesin paigutada radiaatori kõrvale, umbes nagu on 3.0'il õlijahutus, aga hetkel vaatasin ühte esiosast tehtud pilti ja nägin et see cooler ei mahu nii ära nagu mulle vaja, seega läheb vistist ikkagi kas pikuti radiaatori juurde alla otsa või siis läheb teine Audi 100 oma kuskile peitu.