01-12-2011, 11:06 PM
Loiodan , et viga v6is olla niiskuses , see igapäev 5km s6itu ei t6sta selle starteri temperatuuri suurt mitte . Käega katsudes oli ta tööjuures ikka jääkylm.
Et jah , starteriut otse taha yhendades viskas mootorit ainult mingi pool ringi ja siis tyhja , diislipuhul aga sellest juba piisab.
Nagu ma ise olen aru saanud , siis alguses saab t6mberelee massi läbi starteri ,see tähendab kui starteris on kuskil katkestus siis seega ka t6mberelee ei hakka tööle. Samas jääb minu jaoks selgusetuks , kui t6mbereleel on pinge peal , siis ta ju teoorias samale klemmil , millest ta saab massi laseb ka ju pinge peale ,kuidas siis samal ajal el. magnet saab pinge all olla , kui m6lemad klemmid on plussiga yhendatud? St , et syyteluku juhtmest tuleb pluss ja starteri juhtmele tuleb siis ju ka pluss peale.
Krt , olen veidi vist yle m6elnud...
Et jah , starteriut otse taha yhendades viskas mootorit ainult mingi pool ringi ja siis tyhja , diislipuhul aga sellest juba piisab.
Nagu ma ise olen aru saanud , siis alguses saab t6mberelee massi läbi starteri ,see tähendab kui starteris on kuskil katkestus siis seega ka t6mberelee ei hakka tööle. Samas jääb minu jaoks selgusetuks , kui t6mbereleel on pinge peal , siis ta ju teoorias samale klemmil , millest ta saab massi laseb ka ju pinge peale ,kuidas siis samal ajal el. magnet saab pinge all olla , kui m6lemad klemmid on plussiga yhendatud? St , et syyteluku juhtmest tuleb pluss ja starteri juhtmele tuleb siis ju ka pluss peale.
Krt , olen veidi vist yle m6elnud...