| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere, häid pühi kõigile! 
Aga nüüd, siis murest, auto on w124 diisel. Juhtus, siis selline asi, et sai siin ka suure külmaga autot käivitatud, selle käigus läks üks küünal läbi ja tuli välja, et disla külmund. Tänu sellele sai starter palju koormust ja üks moment juhtus selline asi, et kui hakkasin jälle käivitama, oli korraga vaikus majas ja starter ei tee enam ühtegi piiksu ka, kui võtit keeran.  
Mis võis juhtuda, kas on vaja tõesti hakata uut starterit otsima, või on ka võimalus, et mingi väiksem probleem võib seal olla?
   abi!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		proovi otse starterit käima panna, äkki süütelukus jama. nii nagu neid vanu traktoreid käivitatakse (kruvikas pendika juurde    ) või vii lihtsalt see starterist tulev lilla juhe + klemmi vastu. viga võib olla ka mootori massijuhtmes, kontrolli kas terve.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 461 
	Teemad: 16 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Pikema piinamise peale võib puruneda pendiksipoolne puks ja siis starter hakkab pooma ja ei keera enam.  "Katsetamisega" võib ankru maha põletada.
	 
 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Vabandan minu lollust, aga kus see starter mersul täpselt asub, tahaks seda lähemalt uurida.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 725 
	Teemad: 11 
	Liitus: Jan 2007
	
 Maine: 
1 
	
	
		Kui ei tea siis ära parem hakka üldse vaeva nägema, sest tõenäoliselt suudad asja ainult hullemaks teha. 
 Häid pühi!
 
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Sai täna käidud Imre töökojas, prooviti seal juhtmetega ja tuleb välja, et starter läbi, kasutatud starteri jaoks momendil raha polnud. 
PS. mingist puksist või värgist seal polnud mingit teemat, et mis võiks läbi olla. 
Nüüd vaja starter maha kiskuda, sest tegelikult saab kuidagi taastada, aga nüüd mure kuidas selle maha saab, kas alt või ülevalt?   
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Lahti saad keerata ülevalt ja alt,kätte saad ka kas ülevalt või alt,valik on sinu.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Üleval on ees õhufiltriraam, isegi kui õhufilter eemaldada, siis ei mõista kuidas sinna ligi saab?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 598 
	Teemad: 24 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
3 
	
	
		Parem võta ja tee ta korda..... Kõige odavam versioon ja siiani töötav on Koplis asuv OK auto..... Vana standardi maja taga..... Sulle öeldakse et löbi jne aga alati on asi võimalik rem.da ja sama ka starterite puhul.... Mine katseta ja tee proovi.. vennad on abivalmis....
	 
	
	
	
		
	Postitused: 461 
	Teemad: 16 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Taavi Kirjutas:Üleval on ees õhufiltriraam, isegi kui õhufilter eemaldada, siis ei mõista kuidas sinna ligi saab? 
Õhufiltri korpus tuleb kah maha võtta, siis saab ju küll ligi.
	 
 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Täpselt! tahaks selle korda teha, aga mul vaja see maha kiskuda ja probleem selles, et kuidas sinna ligi saada. 
Ps. muidu tänud selle koha soovituse eest!   
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		Vabandage nüüd mu pessimismi, kuid kui õhufiltri kesta nelja kinnitusmutri leidmine valmistab raskusi, siis võiks starteri eemaldamise jätta neile, kes seda teha oskavad... 
Vaevalt hakkab keegi siia kirja panema, milliseid sisekuuskantvõtmeid on vaja starteri mahavõtmiseks ja mis järjekorras tuleb eemaldada eesolevaid detaile.   
Staretri remontijaid on teisigi. Hiiul ja Lasnamäel peaksid mõlemad seltskonnad veel toimetama...
	 
	
	
	
		
	Postitused: 153 
	Teemad: 5 
	Liitus: Jun 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kui nüüd ilsti paluksid ehk tuleks mõni foorumikaaslanegi sulle appi. Ise aitaks küll, aga asud liiga kaugel.   
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ega jah ise ma ikka hakkama ei saanud, keerasin praegu selle õhufiltri kogu kupatuse maha, aga need starteri poldid on seal nii pahas kohas, et ülevalt vist pole seal midagi teha, vaja vist kanalit  
PS. need remonditöökojad võtavad julma raha, selle pärast hakkasin ise proovima   
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		ise olen lähenenud starterile nii, et ülemisele poldile ülevalt (selleks keevitasin silmus võtmele 10-nesest armatuurrauast pikenduse) ja alumisele poldile alt(no selle saab lahti igasuguste võtmetega) ja ongi käes. enda kogemus ütleb, et kui sellist eelpool nimetatud pikendusega silmust pole, siis tava võtmetega kulub selle ülemise poldi peale oma 30min (närvide kokkuhoiu mõttes on lihtsam võti natuke ümber teha)
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		124 Diisli starteri maha võtmiseks pole küll mingeid imevõtmeid vaja läinud.Tavalised padrun võtmed ja auto alt keeranud.
 Minu soovitus on starterid ja genekad alati proovida remontida, mitte lammari "uus"
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Käisin seal OK AUTOS ära, 600 starter korras ja see sisaldas ka tööraha   
2 küünalt tuli ka ära vahetada ja need sai ka hea hinnaga.Soovitan seda firmat   
	
	
	
		
	Postitused: 155 
	Teemad: 32 
	Liitus: May 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tänud kõigile, kes proovisid abiks olla!
	 |