28-11-2011, 01:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2011, 01:39 AM ja muutjaks oli janek126.)
Eelnevates postitutes oli teemaks kiirus vs. pöörded.
Sai siis eile vaadatud ja proovitud.
90km/h - 1850rpm
120km/h - 2500rpm
140km/h - 2900rpm
160km/h - 3300rpm
180km/h - 3700rpm
200km/h - ... sirge sai otsa
Vahepeal olen maadelnud ASR-i toimimise/mitte toimimisega.
Puhastatud ja "kliineriga" korduvalt kõik pistikud üle käidud, hoovastikes kõik lõtkud eemaldatud.
Nüüd on paar päeva tuli kustunud olnud.
Suvel võis ju hea olla rehvi põletada, kuid talvekaga on suht mõtetu teema. Ei saa kohalt äragi, ilma et paar ringi ratas koha peal ringi ei käi, kui ASR väljas.
Homme tõstukile- kuskilt lekib rämedalt kütet. 50-e liitriga 150km
Edud.
Janek.
Sai siis eile vaadatud ja proovitud.
90km/h - 1850rpm
120km/h - 2500rpm
140km/h - 2900rpm
160km/h - 3300rpm
180km/h - 3700rpm
200km/h - ... sirge sai otsa
Vahepeal olen maadelnud ASR-i toimimise/mitte toimimisega.
Puhastatud ja "kliineriga" korduvalt kõik pistikud üle käidud, hoovastikes kõik lõtkud eemaldatud.
Nüüd on paar päeva tuli kustunud olnud.
Suvel võis ju hea olla rehvi põletada, kuid talvekaga on suht mõtetu teema. Ei saa kohalt äragi, ilma et paar ringi ratas koha peal ringi ei käi, kui ASR väljas.
Homme tõstukile- kuskilt lekib rämedalt kütet. 50-e liitriga 150km
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735