25-10-2011, 09:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2011, 09:37 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(25-10-2011, 01:48 AM)mersu300tdi Kirjutas:(21-10-2011, 10:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt tester oskab.
Ei naidand see tester midgi,mootori aju oli teadja mehe kaes ja tester naitab,et pinge madal.Samas moodame ja 13.7-13.8 see ei tohiks madal olla.
Pidasin silmas tõesti diagnostikatestrit, mitte tavalist voltmeetrit.
(25-10-2011, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kaupo mõtles pigem siiski autodiagnostikaseadet (milel juurde käib ka asjatundlik kasutaja!), mitte multimeetri voltmeetrit minusuguse harrastaja käes.
Juhe järgi ja siis saab teada, mille üle auto kurdab. Ilma selleta võimegi jääda jahuma võimalike veakohtade üle.
Kas mootor on rida- või jaoturpumbaga? Esimene on mehh. juhtimisega, teine tarbib suuremas koguses elektroonikat.
Lihtsalt infoks.
W210 E300 Diesel 100 kw ja E300 Turbodiesel 130 kw on OM 606 ( 6 silindrit) mootoriga ja kasutavad Bosch rivipumpa.
W210 E290 Turbodiesel 95 kw on OM 602 ( 5 silindrit) mootoriga ja kasutab Bosch EDC jaoturpumpa (VE5/...).
Minu teada kasutas MB jaoturpumpa üliharva (üks näide on siin) erinevalt näiteks oma konkurentidest BMW-st ja Audist, kes kasutasid jaoturpumpa suhteliselt palju. MB jäi enne CDI mootorite tulekut truuks rivipumbale.