22-10-2011, 12:07 PM
Iga aastane väikene oktoobrikuu ärevus, ülevaatuse kuu. Soovitati Tartus võru 55, E-tehnot, seal järelülevaatus tasuta. Siiani saanud esimese korraga üle, kuid see kord öeldi, et õõtshoobade puksid läbi, kordusülevaatusele minek.
Seega saigi ülevaatuse lehe infoga mersuosade poole pöördutud, telliti, vahetati puksid ära, lähen edasi sillastendi, rooliotsad omadega läbi. Positiivne kogemus, ei küsitud raha, vaid soovitati otsad ära vahetada ja tagasi tulla, seda sai ka tehtud.
Siit siis ka küsimus, kas ülevaatusel rooliotsasid ei kontrollita? Järgmiseks aastaks peab korralikumat ülevaatuse punkti otsima, kus tegelikult 35€ eest ka auto korralikult üle vaadataks.
Vähemalt mootor läks gaasidega üle, katita mootori mõnud =)
"[lubatud/oli]
CO 3,5 / 0,01 [%]
CH 600 / 34 [ppm]"
Sillastendis sai ka teada, et kokkujooksud kenasti paika saadud, kuid esimene parem ots ei saagi täiesti sirgu, teada on, et laksu saanud sealne korpus. Tagumised hakka ka väsima, kergelt lääpa vajuma hakkavad, kui rehvi sööma hakkab, tuleb proovida uusi vedrusi esmalt.
Sillastendi tulemused, ringtee AutoExpert
Edasi peab keretöödeks kõrvale panema hakkama =)
NB! Sai suvel ka kindlustus tehtud, kuna nüüd need uued süsteemid täies rauas kindlustuspakkujatel, seega minu koefitsendi kukkumisega hind ei alanenudki enam. Valik minu ees, vaheta odavama vastu või mängi juuti. Küsisin hinnapakkumise ja sain 16% hinnast alla (hinnapakkumine tehti esmaspäevaks valmis reedese pärimise peale), seega kindlustuspakkujad on endiselt huvitatud klientide enda juures hoidmisest, tore.
Suve lõpul sai õlivahetust tehtud, siit järjekordne õppetund, et ära kasuta vana vask seibi õlipoldil:
Peale õlipoldiga müramist, sai ka difri zimmer vahetatud, selleks on aga 27 12 kandiga padrunit vaja, piisavalt pikka, ja õhukese seinaga, et saaks zimri kätte.
Väike pilt ka praegusest seisust, nagu mainitud, tuleb koguma hakata väikeste keretööde jaoks . . .
Seega saigi ülevaatuse lehe infoga mersuosade poole pöördutud, telliti, vahetati puksid ära, lähen edasi sillastendi, rooliotsad omadega läbi. Positiivne kogemus, ei küsitud raha, vaid soovitati otsad ära vahetada ja tagasi tulla, seda sai ka tehtud.
Siit siis ka küsimus, kas ülevaatusel rooliotsasid ei kontrollita? Järgmiseks aastaks peab korralikumat ülevaatuse punkti otsima, kus tegelikult 35€ eest ka auto korralikult üle vaadataks.
Vähemalt mootor läks gaasidega üle, katita mootori mõnud =)
"[lubatud/oli]
CO 3,5 / 0,01 [%]
CH 600 / 34 [ppm]"
Sillastendis sai ka teada, et kokkujooksud kenasti paika saadud, kuid esimene parem ots ei saagi täiesti sirgu, teada on, et laksu saanud sealne korpus. Tagumised hakka ka väsima, kergelt lääpa vajuma hakkavad, kui rehvi sööma hakkab, tuleb proovida uusi vedrusi esmalt.
Sillastendi tulemused, ringtee AutoExpert
Edasi peab keretöödeks kõrvale panema hakkama =)
NB! Sai suvel ka kindlustus tehtud, kuna nüüd need uued süsteemid täies rauas kindlustuspakkujatel, seega minu koefitsendi kukkumisega hind ei alanenudki enam. Valik minu ees, vaheta odavama vastu või mängi juuti. Küsisin hinnapakkumise ja sain 16% hinnast alla (hinnapakkumine tehti esmaspäevaks valmis reedese pärimise peale), seega kindlustuspakkujad on endiselt huvitatud klientide enda juures hoidmisest, tore.
Suve lõpul sai õlivahetust tehtud, siit järjekordne õppetund, et ära kasuta vana vask seibi õlipoldil:
Peale õlipoldiga müramist, sai ka difri zimmer vahetatud, selleks on aga 27 12 kandiga padrunit vaja, piisavalt pikka, ja õhukese seinaga, et saaks zimri kätte.
Väike pilt ka praegusest seisust, nagu mainitud, tuleb koguma hakata väikeste keretööde jaoks . . .