08-10-2011, 04:51 PM
Auto minu käes: 2 aastat
Minu käes sõitnud: 14 000 km
Sain auto tagasi ja kohe sisse istudes tundus, et voolu mure pole päris korras. Samas üks päev töötas nagu enam vähem, aga siis hakkasid probleemid ükshaaval tagasi tulema.
Armatuuri tuled põlesid endiselt tuhmilt, kojamees käis loiult. Järgmine päev hakkas tagumise klaasi soojenduse tuluke armatuuris vilkuma. Seejärel hakkas raadio aina rohkem ragisema. Seejärel hakkas kõik tabloo tuled kergelt põlema, kuigi auto sõitis.
Asi lõppes mõne kilomeetri pärast auto seiskumisega sõidu pealt - sest voolu polnud.
Juba teine kord pukseerida sama nädala jooksul (tegelikult kolmas kord kui pereautot ka sisse arvestada). Tegi ikka meele väga kurvaks.
Generaator jälle maha ja hooldusse. Vahetati veel seal juppe.
Probleem paistis siiski olema hoopis akus. Juba eelmine kord remondis käies laadis aku mitu päev ja täis ei saanud. See oleks pidanud ju hooldajas tegitama kahtlust, et see aku ei ole enam töökorras. Panid selle aga peale tagasi sõnagi lausumata. Nüüd rääkisid küll, et aku laadimise näidud olid väga valed. Nüüd panime prooviks peale teise aku.
Kohe süüdet keerates põlesid armatuuri tuled õigesti, kojamees käis endise reipusega. Nüüd olen sõitnud mitu päeva ja mingit ära vajumist ei ole täheldanud.
Praegu tundub, et kurjajuur oli lühises aku. Samas sai generaatori rihma pingtussüsteemi korda.
Minu käes sõitnud: 14 000 km
Sain auto tagasi ja kohe sisse istudes tundus, et voolu mure pole päris korras. Samas üks päev töötas nagu enam vähem, aga siis hakkasid probleemid ükshaaval tagasi tulema.
Armatuuri tuled põlesid endiselt tuhmilt, kojamees käis loiult. Järgmine päev hakkas tagumise klaasi soojenduse tuluke armatuuris vilkuma. Seejärel hakkas raadio aina rohkem ragisema. Seejärel hakkas kõik tabloo tuled kergelt põlema, kuigi auto sõitis.
Asi lõppes mõne kilomeetri pärast auto seiskumisega sõidu pealt - sest voolu polnud.
Juba teine kord pukseerida sama nädala jooksul (tegelikult kolmas kord kui pereautot ka sisse arvestada). Tegi ikka meele väga kurvaks.
Generaator jälle maha ja hooldusse. Vahetati veel seal juppe.
Probleem paistis siiski olema hoopis akus. Juba eelmine kord remondis käies laadis aku mitu päev ja täis ei saanud. See oleks pidanud ju hooldajas tegitama kahtlust, et see aku ei ole enam töökorras. Panid selle aga peale tagasi sõnagi lausumata. Nüüd rääkisid küll, et aku laadimise näidud olid väga valed. Nüüd panime prooviks peale teise aku.
Kohe süüdet keerates põlesid armatuuri tuled õigesti, kojamees käis endise reipusega. Nüüd olen sõitnud mitu päeva ja mingit ära vajumist ei ole täheldanud.
Praegu tundub, et kurjajuur oli lühises aku. Samas sai generaatori rihma pingtussüsteemi korda.