02-10-2011, 08:10 PM
Diiselpress liigub ikka veel. Sõidetud hetkese umbkaudse arvestuse järgi ~9000km ja pole näha väga palju urisemist millegi üle. Tegelikult tahaks esimesed amordid vahetust, sest parempoolne õliamort on ilmselt õli välja löönud ja kui autot kohapeal õõtsutada siis on lurtsuv heli kuulda. Sellest tuleb ka vähe konarlikumal maanteel sõites imelik kolks.
Kuna värv sai valitud natukene valest seeriast ja kas pritspahtel või silikon on tagumiselt vasakult tiivakaarelt midagi üles keetnud, siis läheb tagaots oma mõningate vigadega ülevärvi. Seekord loodan kasutada Glasurit rekkavärve ja saada korralikult tugeva tulemuse. Praegune värv on saanud sinna samasse koopaserva juba peale nii lühikest maad selliseid kahjustusi.
Kust saada sellele mootorile mõningaid tihendikomplekte, näiteks pumbatihend ja etteande pumba tihendit? Tegelikult oleks mul etteandepump vaja üldse välja vahetada, sest üks kinnituskõrv on natukene murdunud ja ei hoia enam end nii hästi pesas, seepärast on mootori külg ka natukene õline. Samuti kust oleks võimalik saada õlikorgi tihendit?
Vahepeal on ka peast läbi käinud mingisuguse ülelaadimise installeerimine odavversioonis - kui võimalik/võimatu selline asi oleks 616 mootori puhul? Mootor iseenesest paistab olevat korras ja tööjõuline, õlirõhk on täiesti normaalses seisus kui tühikäigule lasta.
Kuna värv sai valitud natukene valest seeriast ja kas pritspahtel või silikon on tagumiselt vasakult tiivakaarelt midagi üles keetnud, siis läheb tagaots oma mõningate vigadega ülevärvi. Seekord loodan kasutada Glasurit rekkavärve ja saada korralikult tugeva tulemuse. Praegune värv on saanud sinna samasse koopaserva juba peale nii lühikest maad selliseid kahjustusi.
Kust saada sellele mootorile mõningaid tihendikomplekte, näiteks pumbatihend ja etteande pumba tihendit? Tegelikult oleks mul etteandepump vaja üldse välja vahetada, sest üks kinnituskõrv on natukene murdunud ja ei hoia enam end nii hästi pesas, seepärast on mootori külg ka natukene õline. Samuti kust oleks võimalik saada õlikorgi tihendit?
Vahepeal on ka peast läbi käinud mingisuguse ülelaadimise installeerimine odavversioonis - kui võimalik/võimatu selline asi oleks 616 mootori puhul? Mootor iseenesest paistab olevat korras ja tööjõuline, õlirõhk on täiesti normaalses seisus kui tühikäigule lasta.