30-09-2011, 07:07 PM
Tere,
On siis paar küsimust w124 500e kohta. Nimelt, tagumine juhipoolne amort teeb kolksu kui august läbi sõita. Niipalju sain teada, et seal amordi all on puks, mis seda kolksu teeb aga kas sellega kannatab ise midagi ette võtta või tuleks amort välja vahetada ?? Lisaks veel niipalju, et autol on sachs hydrauliliselt reguleeritavad amordid taga. Teine küsimus on kasti kohta, et kast käis remondis aga on viimasel ajal hakanud jälle lollusi tegema. Nimelt käiguvahetushetked on suht imelikud, öeldi ,et kastiküljes olev mingi plastikust vaakum regulaator või midagi sellist on läbi. Kas võivad sellised käiguvahetuse lollused sellest regulaatori mittetoimimisest tuleneda ?? Ja kust kohast ma uue sellise boksi saaksin ?? Ja kolmas küsimus on difri kohta, et differ on õline, on seal mingid tihendid mis peaks ära vahetama? Differ häält ei tee.
Tänud kui viitsib keegi vastata sellisele lollusele.
On siis paar küsimust w124 500e kohta. Nimelt, tagumine juhipoolne amort teeb kolksu kui august läbi sõita. Niipalju sain teada, et seal amordi all on puks, mis seda kolksu teeb aga kas sellega kannatab ise midagi ette võtta või tuleks amort välja vahetada ?? Lisaks veel niipalju, et autol on sachs hydrauliliselt reguleeritavad amordid taga. Teine küsimus on kasti kohta, et kast käis remondis aga on viimasel ajal hakanud jälle lollusi tegema. Nimelt käiguvahetushetked on suht imelikud, öeldi ,et kastiküljes olev mingi plastikust vaakum regulaator või midagi sellist on läbi. Kas võivad sellised käiguvahetuse lollused sellest regulaatori mittetoimimisest tuleneda ?? Ja kust kohast ma uue sellise boksi saaksin ?? Ja kolmas küsimus on difri kohta, et differ on õline, on seal mingid tihendid mis peaks ära vahetama? Differ häält ei tee.
Tänud kui viitsib keegi vastata sellisele lollusele.