27-09-2011, 10:23 PM
Auto minu käes: 2 aastat
Minu käes sõitnud: 14 000 km
Ei saanudki suurt sõita, kui juhtus midagi hirmsat! Hommikul süütevõtit keerates ei juhtunud midagi - ei plõksugi. Teadsin kohe, et miski on nüüd lühises, sest aku on mul väga heas korras.
Proovisin veel laadima panna, et ehk võtaks nii palju voolu sisse, et saaks ikka ise teenindusse sõita. Natukene isegi võttis ja sõitis ise oma 200 meetrit ning siis sai vool nii otsa, et mootor suri välja. Mitte üks elektril töötav seade ei näidanud vähimatki elumärki.
... ja siis tuli teha midagi ekstra piinlikut - Mercedes tuli köie otsas vedada remondi töökotta. See oli väga õudne, äärmiselt alandav.
Lühises oli generaator ehk selle dioodid oli täielikult läbi. See tehti korda ja siis selgus, et generaatorit ei saa tagasi. Pingutil oli keere täielikult maas. Seejärel selgus, et pinguti amort on läbi ning tolle puksi polegi. Puksi probleem oli teade, sest amort kolises. Sai needki uued pandud.
Kohe väga palju vaiksemaks läks. Ma ei tea, kas genereetori võib ka tõmmet mõjutada, aga minu arust liigub Mercedes nüüd veelgi paremini. Tõmme on ikka naeratust näole toov - ja mul on ju ainult 132kW.
Lisamärkusena, et pere autoks olev Audi vajas ka pukseerimist, sest jahutusüsteemi liitmik lõhkes kuna veepump ei aja vett ringi. Seega kaks korda pukseerida saada ühe nädala jooksul kui pole 10 aastat kordagi midagi sellist ette tulnud. Ebaõnn?
Minu käes sõitnud: 14 000 km
Ei saanudki suurt sõita, kui juhtus midagi hirmsat! Hommikul süütevõtit keerates ei juhtunud midagi - ei plõksugi. Teadsin kohe, et miski on nüüd lühises, sest aku on mul väga heas korras.
Proovisin veel laadima panna, et ehk võtaks nii palju voolu sisse, et saaks ikka ise teenindusse sõita. Natukene isegi võttis ja sõitis ise oma 200 meetrit ning siis sai vool nii otsa, et mootor suri välja. Mitte üks elektril töötav seade ei näidanud vähimatki elumärki.
... ja siis tuli teha midagi ekstra piinlikut - Mercedes tuli köie otsas vedada remondi töökotta. See oli väga õudne, äärmiselt alandav.
Lühises oli generaator ehk selle dioodid oli täielikult läbi. See tehti korda ja siis selgus, et generaatorit ei saa tagasi. Pingutil oli keere täielikult maas. Seejärel selgus, et pinguti amort on läbi ning tolle puksi polegi. Puksi probleem oli teade, sest amort kolises. Sai needki uued pandud.
Kohe väga palju vaiksemaks läks. Ma ei tea, kas genereetori võib ka tõmmet mõjutada, aga minu arust liigub Mercedes nüüd veelgi paremini. Tõmme on ikka naeratust näole toov - ja mul on ju ainult 132kW.
Lisamärkusena, et pere autoks olev Audi vajas ka pukseerimist, sest jahutusüsteemi liitmik lõhkes kuna veepump ei aja vett ringi. Seega kaks korda pukseerida saada ühe nädala jooksul kui pole 10 aastat kordagi midagi sellist ette tulnud. Ebaõnn?