25-09-2011, 08:27 PM
Nii, Nii
Sai täna siis aega võetud ja natuke autode kallal putitatud. Vahepeal sai siit foorumist ühe kodaniku käest soetatud korralik esistange keskmine kroom. Külge panen selle alles siis kui autol ka vastavad värvitööd tehtud on. Siis sai ostetud uued tagumised kondid febi toodang. Need panin külge ja nüüd kadus see kõbin taga sillast ära. Raiusin endale et ei hakka selle auto juures midagi muud tegema kui lihtsalt ilusti korda. Aga ei nagu kiuste tekkisid jälle siia foorumisse ühed veljed müüki. Mis mulle tegelikult väga meeldisid. Tegemist MB r129 kere originaal velgedega. Milledel ET 34 seega kuue alla sobivad ideaalselt. Kuna hind oli soodne ja veljedel olid ka korralikud rehvid peal siis ei jäänd muud üle kui ära tuua nad. Kahjustada on saanud velgedel servad. Aga selle jaoks varusin juba vastavad vahendid valmis et nende iluravi talvel ette võtta. Täna kruvisin need rattad siis alla ka. Tegin siis ka proovi sõidud ja tundub et mingeid anomaaliaid nende velgedga ei kaasnend. Kuid kui hakkasin garaazi poole tagasi suunduma juhtus midagi ühe esimese piduriga järsku hakkas esi ots kuidagi naljakalt jõnksutama nii sõites kui pidurdades. Pidasin auto kinni uuris ega velje lahti pole aga ei kõik oli kinni ilusti. kuid tunda oli et juhipoolse piduriga midagi lahti. Jube kuum oli igal juhul. Sõitsin garaazi ja võtsin ratta alt et uurida mis lahti. Nii pealt näha ei saanud midagi aru. Arvan et klotsid lihtsalt üsna kulunud ja ju jäi seal midagi kinni siis. Sest ta seisnud viimasel ajal palju mul. Võtan poest uued klotsid ja siis puhastan korralilut ära süsteemid ja vaatab mis siis teeb. Võib jutuda et tuleb ka kettad ära vahetada aga eks vaatab kuidas asjad kulgevad. Nii mul see päev lõppes, etmasin jäi tungi peale. Ah ja plaan on ka midagi auto esiosaga ette võtta. Minu arust on ta liiga kõrgel. ja auto tundub minu jaoks sedasi kuidagi naljakas. SL -l lahendasin asja vedrudel pool keerdu maha lõigates.tulemus sai väga hea igal juhul nii väliselt kui sõites. Mul ju tegelikult tööriistad olemas äkki teen kuuel ka midagi sarnast esivedrudega saab väljanägemise paremaks. Igal juhul tahan uuel nädalal asja uuesti liikuma saada, sest plaan järgmisel nädalavahetusel Tartu väike reis ette võtta. Difriga on asi siiamaani veel kõik vana viisi. Pole siiani veel seda saksamaalt siia toimetamist ära otsustanud. Aga küll jõuab selle asja ka korda ajada.
Aga seniks kuulmiseni.
Sai täna siis aega võetud ja natuke autode kallal putitatud. Vahepeal sai siit foorumist ühe kodaniku käest soetatud korralik esistange keskmine kroom. Külge panen selle alles siis kui autol ka vastavad värvitööd tehtud on. Siis sai ostetud uued tagumised kondid febi toodang. Need panin külge ja nüüd kadus see kõbin taga sillast ära. Raiusin endale et ei hakka selle auto juures midagi muud tegema kui lihtsalt ilusti korda. Aga ei nagu kiuste tekkisid jälle siia foorumisse ühed veljed müüki. Mis mulle tegelikult väga meeldisid. Tegemist MB r129 kere originaal velgedega. Milledel ET 34 seega kuue alla sobivad ideaalselt. Kuna hind oli soodne ja veljedel olid ka korralikud rehvid peal siis ei jäänd muud üle kui ära tuua nad. Kahjustada on saanud velgedel servad. Aga selle jaoks varusin juba vastavad vahendid valmis et nende iluravi talvel ette võtta. Täna kruvisin need rattad siis alla ka. Tegin siis ka proovi sõidud ja tundub et mingeid anomaaliaid nende velgedga ei kaasnend. Kuid kui hakkasin garaazi poole tagasi suunduma juhtus midagi ühe esimese piduriga järsku hakkas esi ots kuidagi naljakalt jõnksutama nii sõites kui pidurdades. Pidasin auto kinni uuris ega velje lahti pole aga ei kõik oli kinni ilusti. kuid tunda oli et juhipoolse piduriga midagi lahti. Jube kuum oli igal juhul. Sõitsin garaazi ja võtsin ratta alt et uurida mis lahti. Nii pealt näha ei saanud midagi aru. Arvan et klotsid lihtsalt üsna kulunud ja ju jäi seal midagi kinni siis. Sest ta seisnud viimasel ajal palju mul. Võtan poest uued klotsid ja siis puhastan korralilut ära süsteemid ja vaatab mis siis teeb. Võib jutuda et tuleb ka kettad ära vahetada aga eks vaatab kuidas asjad kulgevad. Nii mul see päev lõppes, etmasin jäi tungi peale. Ah ja plaan on ka midagi auto esiosaga ette võtta. Minu arust on ta liiga kõrgel. ja auto tundub minu jaoks sedasi kuidagi naljakas. SL -l lahendasin asja vedrudel pool keerdu maha lõigates.tulemus sai väga hea igal juhul nii väliselt kui sõites. Mul ju tegelikult tööriistad olemas äkki teen kuuel ka midagi sarnast esivedrudega saab väljanägemise paremaks. Igal juhul tahan uuel nädalal asja uuesti liikuma saada, sest plaan järgmisel nädalavahetusel Tartu väike reis ette võtta. Difriga on asi siiamaani veel kõik vana viisi. Pole siiani veel seda saksamaalt siia toimetamist ära otsustanud. Aga küll jõuab selle asja ka korda ajada.
Aga seniks kuulmiseni.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.