13-09-2011, 03:38 PM
Vot, hakkab tulema. Seda, et kaalud 2,9 või 3,0, oleksid pidanud kohe kribama. Praegu oli teema algatus sihuke: kas tasub vää...
2,9 on sihuke veoautomootor. Jõudu on, kuid erksust mitte. Selles mõttes on 3,0 ikka etem ja 3,2 üle prahi. Tea, et 2,9 on jaoturpumbaga, mis mingil ajahetkel lekkima hakkab. meite HHl näiteks juba lekib. Seda juba igaüks kodustes oludes pidama ei saa... Ning pihustid on erilised, kusjuures üks on elektrilise anduriga "juhtpihusti". Pumpa juhib kah aju ja mitte mehh. regulaator. Ühesõnaga, peaaegu elektriauto, kuid mitte nii säästlik.
3liitrisel 130 kW mootoril on heal juhul ridapump, mis on üsna töökindel (kuigi mitte pommikindel). Õrn on selle mootori neljaklapiline kaas - rumal kasutaja keedab selle kiiresti kõveraks.
Turbod on mõlemal õrnad asjad. Aga meil lubatud kiiruste piires ei tohiks turbot üks mõistusega liikleja küll punaseks saada...
Ei tahaks uskuda, et see 2,2 nüüd kehvem on, kui teised CDI-pajad. Kui, siis vast seetõttu, et pisike mootor paratamatult kulub rohkem suures keres.
Kui mina ainult hinna ja kvaliteedi suhte järgi punnsilma valiksin, siis ma unustaks mootori üldse ära ja ostaksin ainult keret. Kõik pajad kannatavad sõita, kuid mitte iga kere ei kannata enam sõita.
Kui aga tahta autolt midagi muud ka, siis peab hinna-kvaliteedi suhtes paratamatult tingima.
2,9 on sihuke veoautomootor. Jõudu on, kuid erksust mitte. Selles mõttes on 3,0 ikka etem ja 3,2 üle prahi. Tea, et 2,9 on jaoturpumbaga, mis mingil ajahetkel lekkima hakkab. meite HHl näiteks juba lekib. Seda juba igaüks kodustes oludes pidama ei saa... Ning pihustid on erilised, kusjuures üks on elektrilise anduriga "juhtpihusti". Pumpa juhib kah aju ja mitte mehh. regulaator. Ühesõnaga, peaaegu elektriauto, kuid mitte nii säästlik.
3liitrisel 130 kW mootoril on heal juhul ridapump, mis on üsna töökindel (kuigi mitte pommikindel). Õrn on selle mootori neljaklapiline kaas - rumal kasutaja keedab selle kiiresti kõveraks.
Turbod on mõlemal õrnad asjad. Aga meil lubatud kiiruste piires ei tohiks turbot üks mõistusega liikleja küll punaseks saada...
Ei tahaks uskuda, et see 2,2 nüüd kehvem on, kui teised CDI-pajad. Kui, siis vast seetõttu, et pisike mootor paratamatult kulub rohkem suures keres.
Kui mina ainult hinna ja kvaliteedi suhte järgi punnsilma valiksin, siis ma unustaks mootori üldse ära ja ostaksin ainult keret. Kõik pajad kannatavad sõita, kuid mitte iga kere ei kannata enam sõita.
Kui aga tahta autolt midagi muud ka, siis peab hinna-kvaliteedi suhtes paratamatult tingima.