Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Tere!
Küsiks natuke kogenenud inimeste käest, et millest mersut Teie soovitaksite osta!?
Olulised kriteeriumid:
1. Diisel
2. Võimalikult madalate ülalpidamiskuludega
3. Ökonoomne
4. Ilma suuremate (rahalises poolel siis) tüüpvigadega
Endale on silma jäänud hetkel sellised masinad, kuid ei oska eriti midagi neist arvata, kuna endal ei ole kunagi mersut olnud ning ei oska ka midagi neilt oodata (vaatan nii sedaani kui ka universaali, universaal oleks esmavalik):
C220 (85kw, 100kw ja 110 kw)
C200 (85kw, 90kw)
Milline variant oleks kõige mõistlikum ning kas manuaalkast (6.käiguline) on okei nendel autodel?
Tänud kõigile, kes viitsivad teemaga tegelda!
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Kulusid silmas pidades C200 või 220 CDI kahtluseta parimad valikud.
6-käiguline manuaal on hea (toimib hästi) ja kindlasti vähem riskantne kui automaat.
Ma muidugi ei näe, mis aasta auyodest täpsemalt räägime, aga ainus märkimisväärne mure tegelikult saigi olla rooste. Kõige muu osas on C-klass suhteliselt selline auto, mille tapmisega tuleb ikka päris palju vaeva näha enne kui jagu saad. Isegi paljukuuldud sillajutud ei ole tegelikult midagi hullemat nt sama ajastu VW/Audi omadest.
Kõige tähtsam muidugi on leida väga korralik ja Eestis mädanemata auto. Odavad nad tavaliselt ei ole.
Edu valimisel!
Tauno
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
12-11-2015, 08:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 08:39 PM ja muutjaks oli r0b.)
(12-11-2015, 07:36 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Kulusid silmas pidades C200 või 220 CDI kahtluseta parimad valikud.
6-käiguline manuaal on hea (toimib hästi) ja kindlasti vähem riskantne kui automaat.
Ma muidugi ei näe, mis aasta auyodest täpsemalt räägime, aga ainus märkimisväärne mure tegelikult saigi olla rooste. Kõige muu osas on C-klass suhteliselt selline auto, mille tapmisega tuleb ikka päris palju vaeva näha enne kui jagu saad. Isegi paljukuuldud sillajutud ei ole tegelikult midagi hullemat nt sama ajastu VW/Audi omadest.
Kõige tähtsam muidugi on leida väga korralik ja Eestis mädanemata auto. Odavad nad tavaliselt ei ole.
Edu valimisel!
Tauno
Suured tänud info eest, kuid ehk oskaksite veel öelda kw koha pealt, et milline nendest oleks see kõige ökonoomsem variant? W203 kerega ning aasta võiks olla seal 2004+
Plaan olekski soetada korralik auto, kuna tahaks paar kolm aastat kindlasti sellega sõita. Rooste probleem on tõesti siis nii suur? Isegi kui ma leian Mercedes-Benz, millel puudub rooste, siis aasta paari pärast võib rooste üsna suure tõenäosusega kimbutama hakata?
Hetkel valingi eelpool mainitud mersude ning toyota avensiste vahel.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Rooste on reaalne probleem. Tiivakaared, ukseservad, tagaluuk jne pole kohta, kust see auto ei roostetaks.
Vastupidavus sõltub puhtalt, mis varuosa kasutada. lempförder reaalselt kestab. Kui on vaja teha remonti veermikus kui ka pidurte kallal, võib remont kiireti kalliks minna, ala neljakohaliseks. Veermikus tasub kindlasti vedrud üle vaadata, kipuvad poolduma. Kindlasti on lekete poolest teada tundtud plastik sisselaskekollektorid. SAM-plokid surevad ära.
Ehk siis tasub teha ostueelne kontroll(arvuti taha, veermik jne)
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
12-11-2015, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 10:05 PM ja muutjaks oli taadu.)
Kui juba Mercedes-Benz, siis ikka automaatkast - need on päris töökindlad.
Mina soovitaksin eelistada 220 CDI mootorit. Piisavalt ökonoomne (alates 6l/100km) aga astub ka edasi võrreldes väiksemaga.
Roostelembus pole peidetav viga, Kas roosteteab või mitte, seda pole raske tuvastada. Lihtsalt hoia rontidest eemale ja eelista värskelt Eestisse tooduid, siin pikalt sõitnutele - 5-6 aastat kestab see kindlasti.
Kas põhimõtteliselt välistad E ja eelistad C klassi, ma ise nii konkreetne poleks.
Toyota puhul vali vaid 4D4 diisel ja 100 KW.
Mõlemal margil pole vaja näpuga järge ajades uurida läbisõitu vaid pigem hetkeolukorda. 300 000 sõitnud ja hooldatud masin ületab küllaga mingi 150 000?? hooldamata ja seisnud rondi väärtuse. Nagu vanadel masinatel ikka ei soovita ilma eelneva ülevaatuse ja diagnostikata ostu vormistada. Ajalugu saab ka esindustest uurida.
EDU!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
(12-11-2015, 10:03 PM)taadu Kirjutas: Kui juba Mercedes-Benz, siis ikka automaatkast - need on päris töökindlad.
Mina soovitaksin eelistada 220 CDI mootorit. Piisavalt ökonoomne (alates 6l/100km) aga astub ka edasi võrreldes väiksemaga.
Roostelembus pole peidetav viga, Kas roosteteab või mitte, seda pole raske tuvastada. Lihtsalt hoia rontidest eemale ja eelista värskelt Eestisse tooduid, siin pikalt sõitnutele - 5-6 aastat kestab see kindlasti.
Kas põhimõtteliselt välistad E ja eelistad C klassi, ma ise nii konkreetne poleks.
Toyota puhul vali vaid 4D4 diisel ja 100 KW.
Mõlemal margil pole vaja näpuga järge ajades uurida läbisõitu vaid pigem hetkeolukorda. 300 000 sõitnud ja hooldatud masin ületab küllaga mingi 150 000?? hooldamata ja seisnud rondi väärtuse. Nagu vanadel masinatel ikka ei soovita ilma eelneva ülevaatuse ja diagnostikata ostu vormistada. Ajalugu saab ka esindustest uurida.
EDU!
Tänan vastamise eest!
E klassi vist märksa kallim hooldada kui C klassi või ma eksin? Lihtsalt sooviks ökonoomset ning mõistlike ülalpidamiskuludega autot. Näpuga väga midagi taga ei aja, lihtsalt olen aru saanud, et C klass natuke sõbralikum rahakoti suhtes.
Mis toyotasse puudub, siis kas sa mõtlesid 110kw D4D mootorit ning miks kõik teised välistasid?
Ise uurisin natuke ning kiideti just seda 2.0 93 kw (alates 2006, võin muidugi eksida) mootorit, kuigi neid on ka 85kw( oli vist kuni 2005 mudelitel) ning 2.0 D4D 110 kw. Pidid üsna vastupidavad need toyotad olema... Probleeme võib tekkida hoorattaga, kuna nendel see loll kahemassiline hooratas. Ainult hooratas mingi 800 eur. Mersudel (need mis huvi pakuvad) õnneks sellist jama pole kui ma õigesti olen aru saanud.
Hetkel olengi dilemma ees ning üsna raske valida, eriti kui eelnevad kogemused puuduvad.
Olen teiega 100% nõus. Omad vitsad kätte saanud ning rohkem ilma esinduse kontrollita auto eest raha välja ei käi.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Mis raha eest soovid autot osta? Kui summa teada saab ringi korralikult koomale tõmmata
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
12-11-2015, 11:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 11:16 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Vabandust, et veelkord teemasse sekkun.
Mootoritest on kindlasti optimaalseim 220 CDI sõltumata võimsusest, kuid seegi on tõsi, et 200 CDI on hoolimata tehnilistest andmetest ikkagi veel nõksu ökonoomsem. Maitseasi.
Taadu jutt automaadist on kahtlemata mugavuse seisukohast õige. Siiski on automaatkäigukast (nagu iga teinegi mugavus- või lisaseade) alati risk. Ka siis kui ta algul ongi korras. Kestavad need tõepoolest hästi, aga minimaalselt 650 euri peab ikkagi igaks juhuks madratsi vahel üllatuste jaoks võtta olema. Manuaali puhul seda muret pole ja muretuse ning meelerahu seisukohalt, keskendudes ennekõike säästlikkusele ja töökindlusele on see suur erinevus.
Rooste on päris kindlasti probleem ja siinkohal ma ei julgeks Taadu seisukohaga nõustuda, sest olles täitsa palju autosid näinud ja omanud, ütlen täiesti kindlalt veendununa, et rooste on just enamasti peidus ja selle lühiajaliselt kaotamine polegi mingi probleem (ka ise kaotad ju häirivad kobrutused autot omades mingiks ajaks vabalt ära). Samas Eesti kliimas leiad isegi väga korraliku W203 puhul halvemal juhul juba mõne kuu pärast esimesed mullid kuskilt tiivanurgast või tagaluugilt ja ma olen nõus kihla vedama, et kui kavatsed W203 masinat 2-3 aastat pidada, siis minimaalselt korra pead teda kindlasti värskendama - ütleme mingi 3-4 detaili värvima, et ta enamvähem esteetiline välja näeks. Ja kuigi mudeliuuendusejärgne auto on üldiselt palju parem, on ikkagi tõenäoliselt midagi võimalik leida juba esimese talve järel.
Kui võrdluses Avensisega - no ma ei tea, Audi A4 on ikkagi ka ju olemas, seega ei näe Toyotal arvestades üldiselt kehvi diisleid (Avensisel polegi eriti mootorit, mida tahaks kiita, sest mõni ei kesta üldse, teine peab mingi aja vastu) ja mannetut visuaalset sooritust mingit tõsiseltvõetavat argumenti. Võibolla elektroonika kestab paremini?!
Ühesõnaga kukkus kogu jutt välja nagu Top Gearis, et kui valida Avensise ja W203 vahel, valiks Audi A4. Ta pole pooltki nii töökindel kui Mercedes, aga roostetab vähem, ei ole kallis pidada ja on kaugelt ilusamini tehtud kui Toyota.
Kuid eks igaühel on oma tõde ja õigus. Kindlasti leiad enda jaoks seega parima lahenduse.
Mina tänan.
Tauno
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kriteeriumitele 1-3 vastab VAGtoode ajavahemikust 2002-2007. Suvaline...
MB ja ökonoomsus on suhteline mõiste. Minu hinnangul on MB oma massi ja suutlikkuse kombinatsioonis täiesti mõistlike joomakommetega. Aga reaalselt tehakse ökonoomsusimesid kas prantsuse või jaapani sõidukitega. Kiidetud VAGtooted on head neile sobivates oludes, kuid paagitäie keskmisena kipub tegelik number olema naabri omast suurem. Sest harva on siin teemaksolevad Saksa tooted mõeldud piinamiseks halbades teeoludes või kiirusvahemikule 70-90 km/h, nagu meil siin valdav.
Teemaalgatajal tasuks teha üks tiir mõne heas toitumuses ja korralikult kammitud isendiga ning alles seejärel otsustada, kas praegu müügisolev butafooria on väärt aega ja raha, mis kulub müügiks lakutud näidisest reaalselt naudingut pakkuvaks autoks ümbertegemist.
Kui ülalöeldu jäi arusaamatuks või oli suisa vastukarva, siis on soovitus soetada A4 paraolümpia tootevalikust omal kohal. Vähemalt ei tule pettuda roostekindluses.
Postitused: 34
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Omalt poolt märgiks veel, et nn. Premium markidega võrreldes on Toyota kindlasti oluliselt ruumikam (kui võrrelda just A4-a ja C-klassiga) ning minu hinnangul ka vaiksem. Audi ja MB kasutusmugavus (just juhi seisukohast) aga parem - kui sõitmist palju, siis see aspekt ei ole vähetähtis. MB puhul paneb automaatkast ökonoomsusele korraliku põntsu (vahe manuaaliga 1-2 l/100 km kohta). Audi ülim korrosioonikindlus on pigem linnalegend - võrreldes sama ajastu MB-ga ehk parem, kuid probleeme esineb.
Kui valikuks peab ilmtingimata saama diisel (aastane läbisõit suur), siis peab kahjuks arvestama, et 10 aasta vanused isendid on tänaseks suure läbisõiduga (Euroopas ei osta keegi diislit kui sõidetakse 15 000 km aastas, pigem ikka 30 - 40 000 km) ja esineb puhtast kulumisest tingitud rikkeid.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Esiteks suured tänud teile kõigile väga põhjalike vastuste eest!
Hind võiks olla kuni 5500 eurot.
Teiseks tuli korduvalt juttu A4-st. Mis aasta A4 tasub üldse vaadata ning mis mootoriga? Uutematel kõigil vist see kahemassiline probleemne hooratas?
Kolmandaks mainiks ka seda, et jube tore, et Mercedes-Benz foorumis vaadatakse kaugemale ka kui ainult MB
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
13-11-2015, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2015, 11:07 AM ja muutjaks oli ralak.)
Mõned märksõnad omalt poolt:
W203 (6-k man.) 2,0 kompressor:
*hea vedrupõhjaga iste,igati ergonoomiline töökoht juhile
*tasemel vedrustus-teelpüsivus eri tingimustes
*vaikne salong, kvaliteetne kooste
*ekspluatatsioonikulud sõltuvalt isendist, ent tänaseks isegi kallimad elektroonikaplokid mõistliku hinna eest kättesaadavad - seega üsnagi sõbralikud
*mitte nii hea pöörderaadius kui W124 v W210 ehk E-klassil
*rooste kimbutab
*elektroonika vigurdab - märgutuled, kontroll-lambid sütivad üsna tihti, miskit nõuab vahetust v tähelepanu
*salongi jms sisedisain minule isiklikult ei maitse - justkui eriajastu mudelite väli- ja sisedisain oleks kokku pandud
*häirivalt kange ja pika käiguga siduripedaal
*üllatavalt hästi hinda hoidnud, tänaseks muidugi liialt vana mudel et see tähtsust omaks
Hinne: tugev 4
Avensis 2007, 2,0 bens:
*Rentaabel mudel - populaarne, (taasmüügi)hind püsib hea (eriti Eesti ajalooga isendid)
*Pommikindel veermik 200tuh. kohalikke teeolusid pole veel andnud põhjust sildadele kätt külge panna
*MÜSTILISELT roostekindel (kuigi jaapanlane), ligi 10 aastat kohalikke talvesid, olusid- 0% roostet meh.kahjustamata pindadel
*Üllatavalt hea teelpüsivus, ka. kruusal
*töökindel ja madalate ülalpidamiskuludega (räägin bensukast)
*100% emotsioonitu nii seest kui väljast ning ka dünaamikalt
*äärmiselt ebaergonoomiline töökoht juhile - istme + roolisamba asend...
*üsnagi janused bensiinimootorid ning diislid ei hiilga just kestvusega
*"hall mass" nagu passatid ja škodad
Teeb oma tööd hästi pakkumata miskit enamat...
Hinne 3+
Avensis vs 203 => 203!
setud sõitsid seciga
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Audi korrosiooni kohapealt võin vastu vaielda. Omasin 2001 a. A4 (2000-2006) mudel
Võimalik, et vahe selles kuhu toodetud, mul oli skandinaaviasse uuena müüdud, ja kogu elu sõitnud soomes, hiljem eestis.
Ainukesed roosteplekid ma leidsin summuti torult! Vedrustus on jäik, teelpüsivus hea salongi disain võrreldes MB ja toyotaga oluliselt parem. Mul oli sees originaal audi concert makk ja selle soundile polnud mb midagi vastu panna.
Auto vist praegugi kusagil tartu vahel, ralak ehk teab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-11-2015, 10:53 AM)ralak Kirjutas: ...
*äärmiselt ebaergonoomiline töökoht juhile - istme + roolisamba asend...
...
*"hall mass" nagu passatid ja škodad
Avensis vs 203 => 203!
Ma ütleks, et suisa piinamiskoht...
Samas enamus ju otsib odavust nii soetamisel kui pidamisel. Tulemuseks ongi odav tunne...
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
Endale muidu väga meeldib Audi A4 b7 kerega masinad. Silma on jäänud 1.9 85kw ning 93 kw mootorid. Hetkel sümpaatia kisub just nende audide poole kui aus olla.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Kiired vastused r0b küsimustele:
1. Mis aasta A4 tasub üldse vaadata ning mis mootoriga?
Aasta polegi kuigivõrd oluline - pigem vaata, mida kannataks korralikuna osta.
1.9 TDI kahtlemata märksa kindlam kui 2.0 TDI. Samas mis seal 2.0 puhulgi peljata. Hea oleks enne ostmist arvutiga pihustite tööd kontrollida, õlitase võiks ikka normis olla ja kui hirmsasti tahad, siis võib ka õlipumba juba profülaktiliselt mingi aeg peale ostmist korda ära teha enne kui ta katki läheb (ja enne õlitule põlemapanekut juba ka turbo ära rikub jne). Aga võib ka lihtsalt loota, et Sinuga ei juhtu. Muidu moodne diisel nagu nad ikka (ehk siis iga mure, kui neid tulema peaks algab ~400-st eurost).
2. Uutematel kõigil vist see kahemassiline probleemne hooratas?
Jah, aga see probleem on ka selline, et kui ostes kontrollid ära, et ei vibraks ega koliseks ei külmalt ega soojalt (sõltumata siduriasendist või sellega mängimisest), ei lähe ta ootamatult ja järsku täiesti tuksi ning seega leiab selle 400 euri kogumiseks piisavalt aega, kuni üks hetk hooratas ennast juba liiga kuuldavaks (või tuntavaks) teeb.
Lisakommentaar: Peamiseks, mida Audi puhul riski maandamiseks vältida tasub, nagu ilmselt juba isegi tead, on Multitronic, aga laiemalt üldse automaatkäigukast. VW grupi käigukastid on tõesti nii õrnakesed võrreldes MB ja BMW-ga, et kohe hale hakkab.
Audi on vähem Mercedestega kokkupuutunud inimese jaoks üldjoontes päris mõistlik mõte ja see, et meist siin paljud MB-sid omavad ning ikkagi erinevatel põhjustel ka W203 autot eelistaksid, ei tähenda, et maailm peakski nii ühekülgne olema.
Tauno
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Siin unustatakse üks aspekt tegelikult ära.
Kõige suurem faktor kasutatud auto ostu puhul on tegelikult eelmine omanik ja tema hoolsus.
Kui on koonerdatud hoolduse ja remondi pealt, siis pole erilist vahet, kas Audi, Toyota või Mercedes. Raha läheb nii, et nutma ajab.
Kui aga korrapärast hooldust saanud ja koonrit pole mängitud, siis võid sõita C-klassiga aastaid ilma suuremaid investeeringuid tegemata. Samal ajal kui naabrimees matab enda odavalt saadud Toyotasse üüratuid summasid.
|