Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? (/showthread.php?tid=24381) |
Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - vana-lõõts - 13-09-2011 Terekest pean hakkama äiapapale w210 kurvasilmset välja valima ja ei teagi kohe milline diiselmootor seal kõige kindlam oleks 2,2 vist täielik surm,äkki oskab keegi nõu anda. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - v6sa - 13-09-2011 Mitte ühtegi MBd ei tasu soetada - roostetavad ja lagunevad jubedalt. Osta ikka kets või kaloss. Esimesel on garantii 7 aastat ja teiselgi vist 5. Toyotad on alla käinud ja Audidelgi poel viimasel ajal hõisata. 2,2 on üksi kulgemiseks talutav moto. Ökonoomne selline. Jõuvaru ei ole, kuid mootori poolst küll liiklusele jalgu ei peaks jääma. Rohkem pane rõhku kere roostetusele. Ehk osta A6 või klonksvaagen passat. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - vana-lõõts - 13-09-2011 (13-09-2011, 03:14 PM)v6sa Kirjutas: Mitte ühtegi MBd ei tasu soetada - roostetavad ja lagunevad jubedalt. Osta ikka kets või kaloss. Esimesel on garantii 7 aastat ja teiselgi vist 5. Toyotad on alla käinud ja Audidelgi poel viimasel ajal hõisata. Vabandan aga ei saanud täpselt aru mida öelda tahad.2,2 ei pidavat kestma ültse ma murran rohkem pead kas 2,9 või 3,0 kumb neist targem valik oleks. A6 ja passat eriti sõita ei kõlba ise kullgen w124 3d automaat ja sõidu mõnu ikka kordates rohkem kui nii mõnegi uue poest välja sõitnud autoga. Tervitused Vana-lõõts. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - v6sa - 13-09-2011 Vot, hakkab tulema. Seda, et kaalud 2,9 või 3,0, oleksid pidanud kohe kribama. Praegu oli teema algatus sihuke: kas tasub vää... 2,9 on sihuke veoautomootor. Jõudu on, kuid erksust mitte. Selles mõttes on 3,0 ikka etem ja 3,2 üle prahi. Tea, et 2,9 on jaoturpumbaga, mis mingil ajahetkel lekkima hakkab. meite HHl näiteks juba lekib. Seda juba igaüks kodustes oludes pidama ei saa... Ning pihustid on erilised, kusjuures üks on elektrilise anduriga "juhtpihusti". Pumpa juhib kah aju ja mitte mehh. regulaator. Ühesõnaga, peaaegu elektriauto, kuid mitte nii säästlik. 3liitrisel 130 kW mootoril on heal juhul ridapump, mis on üsna töökindel (kuigi mitte pommikindel). Õrn on selle mootori neljaklapiline kaas - rumal kasutaja keedab selle kiiresti kõveraks. Turbod on mõlemal õrnad asjad. Aga meil lubatud kiiruste piires ei tohiks turbot üks mõistusega liikleja küll punaseks saada... Ei tahaks uskuda, et see 2,2 nüüd kehvem on, kui teised CDI-pajad. Kui, siis vast seetõttu, et pisike mootor paratamatult kulub rohkem suures keres. Kui mina ainult hinna ja kvaliteedi suhte järgi punnsilma valiksin, siis ma unustaks mootori üldse ära ja ostaksin ainult keret. Kõik pajad kannatavad sõita, kuid mitte iga kere ei kannata enam sõita. Kui aga tahta autolt midagi muud ka, siis peab hinna-kvaliteedi suhtes paratamatult tingima. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - taadu - 13-09-2011 -2,2 ei pidavat kestma ültse - Kes siin 2,2 CDI mootorit maha teeb? Osta, sõida ja siis kommenteeri! Saatsin PS ja eks ise otsustad. Muideks, sama teema alles jooksis läbi - kasuta otsingut. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - nostromo - 13-09-2011 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24265 RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - Randar - 14-09-2011 Mul vaid 2ne cdi ja ei kurda küll millegi üle. Enamus ajast masin nii pool täis (3-4 inimest). Pole probleemi kiirendusega ega pidama saamisega. Vahemärkuseks, et olen suhteliselt raske jalaga. Seega võib mõni 2ne olla parem kui 3ne. RE: Millise diiselmootoriga W210 tasub soetada? - kentq - 14-09-2011 Sama siin 2.2CDI on hea valik kui tahad väga ökonoomset pilli. Paratamatult on 2.9, 3.0 ja 3.2 suurema kuluga. 2.2CDI on täitsa paraja minekuga ja kellelegi jalgu küll ei jää. Seda nii linnas kui maanteel. Keskmine küttekulu seejuures 6.2 ja 6.0L/100 km. |