28-08-2011, 10:40 PM
Auto minu käes: 1 aastat ja 11 kuud
Minu käes sõitnud: 13 500 km
Mul ikka huvitav nö hobiauto – saab suvel vähem kliomeetreid, kui talvel. Suvel sõidan rohkem rattaga ringi ja autot on vähem vaja. Üks mõnusam ots oli Riiga ja tagasi. Nautisin igat kilomeetrit!
Sai ette võetud siis suvelõpu hooldus, et karmidele oludele vastu minna.
Kõigepealt hakkas vihmase ilmaga mootor vahele jätma ning tühikäigul suri isegi korra välja. Seda just sooja mootoriga. Käisin Truumus diagnostikas ja sealt öeldi, et jagaja kaan on läbi. Väitsid, et kaan näeb kulunud (tahma täis) ja taastatud välja (paks lakikiht peal). Hindasid kaane elueaks vähemalt 10 aastat. Tegelikult oli kaan vaevalt poolteist aastat tagasi pandud uus Bremi toode. Panin nüüd siis Bochi oma. Hakkan juba enda vahetatud juppe asendama – oleks tulnud ikka kohe kvaliteetne panna.
Igaastane roostealgete ligvideerimine ja nano-vahatamine sai ka tehtud. Seekord lasin ka salongi rohkem kasida.
Keskmise salongi õhu sissepuhe regulaatori pirn vahetamise käigus sai eksikombel eelmine aasta pandud 0,4W-se asmele 3W-ne. Jäi ikka häirima ja panin uue 0,4W.
Teada mure on mobiili hoidmine. Tellisin lõpuks omale Broditi hoidiku komplekti ja panin paika. Osade autode jaoks on neil sellised, mis pannakse õhupuhuri sisse, aga kahjuks 124-ja oma surutakse armatuuri vahele. Mulle see vahele surumine eriti ei meeldi, sest siis jääb nõme praegu irvitama, aga kuna kasutan telefoni ka GPS-ina, siis funktsionaalsus kaalus seekord ilu üle. Ega ta nüüd kole jäänud. Brodit lahendused on ilusad, aga ikkagi!
Jõudsin siis suve lõpuks ka kolmanda 124 kohustuslikku tüüpveani. Esimene on kõik süütega seotud (alates rootorist lõpetades küünaldega), teine on rooste ja kolmas on nüüd siis katuseluuk. Ärge hakake üldse kirjutama, et tegelikult on neid veel!!! Praegu siis katuseluuk ülesse asendisse enam ei lähe ja kinni pannes tuleb õige asend välja meelitada. Otsin praegu uut mehaanikat – soovitused on teretulnud.
Minu käes sõitnud: 13 500 km
Mul ikka huvitav nö hobiauto – saab suvel vähem kliomeetreid, kui talvel. Suvel sõidan rohkem rattaga ringi ja autot on vähem vaja. Üks mõnusam ots oli Riiga ja tagasi. Nautisin igat kilomeetrit!
Sai ette võetud siis suvelõpu hooldus, et karmidele oludele vastu minna.
Kõigepealt hakkas vihmase ilmaga mootor vahele jätma ning tühikäigul suri isegi korra välja. Seda just sooja mootoriga. Käisin Truumus diagnostikas ja sealt öeldi, et jagaja kaan on läbi. Väitsid, et kaan näeb kulunud (tahma täis) ja taastatud välja (paks lakikiht peal). Hindasid kaane elueaks vähemalt 10 aastat. Tegelikult oli kaan vaevalt poolteist aastat tagasi pandud uus Bremi toode. Panin nüüd siis Bochi oma. Hakkan juba enda vahetatud juppe asendama – oleks tulnud ikka kohe kvaliteetne panna.
Igaastane roostealgete ligvideerimine ja nano-vahatamine sai ka tehtud. Seekord lasin ka salongi rohkem kasida.
Keskmise salongi õhu sissepuhe regulaatori pirn vahetamise käigus sai eksikombel eelmine aasta pandud 0,4W-se asmele 3W-ne. Jäi ikka häirima ja panin uue 0,4W.
Teada mure on mobiili hoidmine. Tellisin lõpuks omale Broditi hoidiku komplekti ja panin paika. Osade autode jaoks on neil sellised, mis pannakse õhupuhuri sisse, aga kahjuks 124-ja oma surutakse armatuuri vahele. Mulle see vahele surumine eriti ei meeldi, sest siis jääb nõme praegu irvitama, aga kuna kasutan telefoni ka GPS-ina, siis funktsionaalsus kaalus seekord ilu üle. Ega ta nüüd kole jäänud. Brodit lahendused on ilusad, aga ikkagi!
Jõudsin siis suve lõpuks ka kolmanda 124 kohustuslikku tüüpveani. Esimene on kõik süütega seotud (alates rootorist lõpetades küünaldega), teine on rooste ja kolmas on nüüd siis katuseluuk. Ärge hakake üldse kirjutama, et tegelikult on neid veel!!! Praegu siis katuseluuk ülesse asendisse enam ei lähe ja kinni pannes tuleb õige asend välja meelitada. Otsin praegu uut mehaanikat – soovitused on teretulnud.