19-08-2011, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2011, 08:39 PM ja muutjaks oli Toomaz.)
Vahepeal on asi vaikselt edasi arenenud, kuid on olnud ka tugevaid tagasilööke.
Esiteks sai Lesvenis vahetatud õlid - filtrid ja muud vedelikud ja oli vist veel nipet-näpet. Selle käigus selgus, et USA'kal on teistsugune õhufilter, kuid sai seegi vahetatud.
Nädalavahetusel nokkisin ise ka natuke auto kallal. Alustuseks selgitasin välja, miks parempoolne tagumine aken alla ei sõitnud. Pärast polstri eemaldamist proovisin akent käega natuke liigutada ja oh üllatust - aken ei olnudki enam tõstuki küljes. Klaasi alaservas olev metallliist oli pooleks mädanenud, kuid selle eemaldamine oli märksa raskem kui vanalt roheliselt vrakilt klaasi eemaldamine. Igaksjuhuks kiikasin ka juhipoolset akent ja selgus, et sealgi oli sama asi kohe-kohe juhtumas. Juhipoolne sai samuti roheliselt võetud, selle erinevusega, et sellel tuli tihendi liist ära vahetada, kuna rohelisel kupeel oli see muljuda saanud. Lisaks sai kolmnurkakna küljes olevad tihendid Silberautost tulnutega asendatud . Väikese sättimisega sain aknad ilusti käima ja ka asend ülemises asendis sai päris hea (ukse ja kolmnurkakna servad paralleelsed).
Kuna sisu tegemine lükkub nüüd jälle määramata aja võrra edasi (põhjuseks minu eelmises postituses mainitud tegelase poolt pakutud hind, mille eest saaks juba päris kobeda S210), siis otsustasin ise natuke kohendada.
Esimesena võtsin ette vasakpoolse tagumise küljepolstri, kuna see riivas kõige rohkem silma. Kahe aasta jooksul oli keskmine osa klambritest lahti tulnud ja ülalt irvakil. Eemaldasin kõik vanad klambrid ja lõin uued asemele ning nüüd seisab sama hästi nagu 84. aastal.
Järgmiseks katkusin laiali tagaistme põhja, millel olid algusest peale "vorstid" ära vajunud. Sikutasin nad oma kohale jälle tagasi ning nüüd on taga hoopis teine tunne istuda või vähemalt sedasi arvab minu tagumik.
Sisu üldine seis on minu silmis siiski suhteliselt kurb ja järgmine aasta tahaks korda lasta teha. Puitliistudega pole kahjuks jõudnud tegeleda.
Esmaspäeva õhtul käisin Lesvenist läbi, või õigemini veetsin õhtupooliku seal.
Nädalavahetusel oli ilmunud mingi kahtlane kolin mootoriruumi. Terane kõrv Lesvenist tuvastas, et kliimarihm on liiga lõtv, kuid kuna pinguti oli juba lõpus, sai uus tellitud koos asendusega vilisevale generaatoririhmale.
Samal õhtul said Lesvenis vahetatud veel esimesed piduriklotsid koos anduritega.
Teisipäeva õhtul viisin ta A-Autoklaasi ja nagu ka kartsin, tuli tihendite alt välja väike "üllatus". Oli küll ühe keretööde firmaga ennem suuline kokkulepe, et kui midagi on, siis sellise väikese töö võtavad vahele, aga kui selgus, et ongi vaja midagi teha, siis oli tööde maht järsult liiga suur ja soovitati ära unustada. Nii jääbki see hetkel tegemata ja lähevad vanad klaasid jälle ette, et siis peale Saksamaa reisi sellega uuesti tegelema hakata. Umbes 3 aastat tagasi Värvaltransi poolt korda tehtud tagaakna alumine äär on ka vaja jälle üle teha.
Kõik liistud nii esi- kui tagaklaasile sai uued soetatud, välja arvatud tagamise alumine liist, mida enam tellida ei saa ja lasin selle kasutajal Penu läikima lüüa.
Uued said ka tihendid, kuid esiklaasi tihendit kupeele enam ei saa ning seega tuli sedaani oma kasutada. Alumine serv läheb ilusti (laius nurkade vahel on sama), ülevalt sai mõned sentimeetrid vahelt välja lõigatud.
Mainin ära ka klaasivahetuse põhjused:
Eile päeval sadasin ülbelt Lesvenisse ja soovisin, et rihmad saaks vahetatud. Siinkohal vabandan Imre ees oma äkilise kohaleilmumise pärast ning ühtlasi tänan veelkord kiire töö eest. Oma vabanduseks võin vaid öelda, et mõlema rihma probleemid ilmnesid alles pühapäeval.
Õhtu poole vahetasin ära juhiukse liistu (oli varem siin teemas mainitud avariis kerge kriimu saanud). Liist sai kindlustuse poolt asendatud, aga kuna liistu tarnimine võttis toona nii palju aega, siis jäi remondifirma poolt külge panemata.
Veel oleksin tahtnud ära vahetada esituled, sest mõned aastad tagasi sai Kuldari käest uued ostetud (praegused näevad väga kulunud välja ja lisaks on ühes klaasis auk). Ent kui vana tuli eest ära sai, selgus, et nii lihtsalt see ei lähe. Nimelt olin unustanud tõsiasja, et USA'ka tuled on erilised ning pirne sealt ringi tõsta ei anna. Kuldari käest saadud tuledel aga käivad sees tavalised pirnid. Siinkohal ka väike telefoniga tehtud tõendusmaterjal praeguste tulede kohta:
Eks homme - ülehomme saab see vahetus ikkagi tehtud, vaja vaid leida pirnid.
Kusjuures USA ja ka minu uutel tuledel tuleb pirni vahetamiseks esmalt eemaldada tuld ümbritsev raam ning seejärel kolme kruvi abil kinnituv tuleklaas (ja udutulel samuti). Euroopaversioonil oli pirnivahetus märksa lihtsam .
Veel tuleb uued tagarehvid panna, ülevaatus ära teha ja võibki oodata esmaspäeva varahommikust starti Saksamaa suunas .
Plaan on enne Berliini rekordiüritust ka Mercedese muuseumi Stuttgartis külastada. Seega tuleb päris pikk sõit, minule kindlasti väsitav, kupeele loodetavasti mitte .
Pika reisi vältel peaks kindlasti tekkima ka mõni olukord, mida annab foto kujul jäädvustada, seega pärast 30. augusti proovin vähe värskemaid pilte üles laadida.
Ja lätlastel on peagi kupeede kokkutulek, ehk jõuan sinnagi .
Esiteks sai Lesvenis vahetatud õlid - filtrid ja muud vedelikud ja oli vist veel nipet-näpet. Selle käigus selgus, et USA'kal on teistsugune õhufilter, kuid sai seegi vahetatud.
Nädalavahetusel nokkisin ise ka natuke auto kallal. Alustuseks selgitasin välja, miks parempoolne tagumine aken alla ei sõitnud. Pärast polstri eemaldamist proovisin akent käega natuke liigutada ja oh üllatust - aken ei olnudki enam tõstuki küljes. Klaasi alaservas olev metallliist oli pooleks mädanenud, kuid selle eemaldamine oli märksa raskem kui vanalt roheliselt vrakilt klaasi eemaldamine. Igaksjuhuks kiikasin ka juhipoolset akent ja selgus, et sealgi oli sama asi kohe-kohe juhtumas. Juhipoolne sai samuti roheliselt võetud, selle erinevusega, et sellel tuli tihendi liist ära vahetada, kuna rohelisel kupeel oli see muljuda saanud. Lisaks sai kolmnurkakna küljes olevad tihendid Silberautost tulnutega asendatud . Väikese sättimisega sain aknad ilusti käima ja ka asend ülemises asendis sai päris hea (ukse ja kolmnurkakna servad paralleelsed).
Kuna sisu tegemine lükkub nüüd jälle määramata aja võrra edasi (põhjuseks minu eelmises postituses mainitud tegelase poolt pakutud hind, mille eest saaks juba päris kobeda S210), siis otsustasin ise natuke kohendada.
Esimesena võtsin ette vasakpoolse tagumise küljepolstri, kuna see riivas kõige rohkem silma. Kahe aasta jooksul oli keskmine osa klambritest lahti tulnud ja ülalt irvakil. Eemaldasin kõik vanad klambrid ja lõin uued asemele ning nüüd seisab sama hästi nagu 84. aastal.
Järgmiseks katkusin laiali tagaistme põhja, millel olid algusest peale "vorstid" ära vajunud. Sikutasin nad oma kohale jälle tagasi ning nüüd on taga hoopis teine tunne istuda või vähemalt sedasi arvab minu tagumik.
Sisu üldine seis on minu silmis siiski suhteliselt kurb ja järgmine aasta tahaks korda lasta teha. Puitliistudega pole kahjuks jõudnud tegeleda.
Esmaspäeva õhtul käisin Lesvenist läbi, või õigemini veetsin õhtupooliku seal.
Nädalavahetusel oli ilmunud mingi kahtlane kolin mootoriruumi. Terane kõrv Lesvenist tuvastas, et kliimarihm on liiga lõtv, kuid kuna pinguti oli juba lõpus, sai uus tellitud koos asendusega vilisevale generaatoririhmale.
Samal õhtul said Lesvenis vahetatud veel esimesed piduriklotsid koos anduritega.
Teisipäeva õhtul viisin ta A-Autoklaasi ja nagu ka kartsin, tuli tihendite alt välja väike "üllatus". Oli küll ühe keretööde firmaga ennem suuline kokkulepe, et kui midagi on, siis sellise väikese töö võtavad vahele, aga kui selgus, et ongi vaja midagi teha, siis oli tööde maht järsult liiga suur ja soovitati ära unustada. Nii jääbki see hetkel tegemata ja lähevad vanad klaasid jälle ette, et siis peale Saksamaa reisi sellega uuesti tegelema hakata. Umbes 3 aastat tagasi Värvaltransi poolt korda tehtud tagaakna alumine äär on ka vaja jälle üle teha.
Kõik liistud nii esi- kui tagaklaasile sai uued soetatud, välja arvatud tagamise alumine liist, mida enam tellida ei saa ja lasin selle kasutajal Penu läikima lüüa.
Uued said ka tihendid, kuid esiklaasi tihendit kupeele enam ei saa ning seega tuli sedaani oma kasutada. Alumine serv läheb ilusti (laius nurkade vahel on sama), ülevalt sai mõned sentimeetrid vahelt välja lõigatud.
Mainin ära ka klaasivahetuse põhjused:
- Tagaklaasil ei töötanud soojendus korralikult, vaid mõned traadid veel töötasid. Võib küll olla väike viga, aga mind häiris piisavalt, et loovutada suhteliselt suur summa
- Esiklaas sai viimasel talvel kellegi hooletu lumekoristuse tulemusena paar kraapsu, kuid oli ka ennem juba selgelt kulunud ja pimedas sõitmisel mõjutas liiklusohutust negatiivses suunas
Eile päeval sadasin ülbelt Lesvenisse ja soovisin, et rihmad saaks vahetatud. Siinkohal vabandan Imre ees oma äkilise kohaleilmumise pärast ning ühtlasi tänan veelkord kiire töö eest. Oma vabanduseks võin vaid öelda, et mõlema rihma probleemid ilmnesid alles pühapäeval.
Õhtu poole vahetasin ära juhiukse liistu (oli varem siin teemas mainitud avariis kerge kriimu saanud). Liist sai kindlustuse poolt asendatud, aga kuna liistu tarnimine võttis toona nii palju aega, siis jäi remondifirma poolt külge panemata.
Veel oleksin tahtnud ära vahetada esituled, sest mõned aastad tagasi sai Kuldari käest uued ostetud (praegused näevad väga kulunud välja ja lisaks on ühes klaasis auk). Ent kui vana tuli eest ära sai, selgus, et nii lihtsalt see ei lähe. Nimelt olin unustanud tõsiasja, et USA'ka tuled on erilised ning pirne sealt ringi tõsta ei anna. Kuldari käest saadud tuledel aga käivad sees tavalised pirnid. Siinkohal ka väike telefoniga tehtud tõendusmaterjal praeguste tulede kohta:
Eks homme - ülehomme saab see vahetus ikkagi tehtud, vaja vaid leida pirnid.
Kusjuures USA ja ka minu uutel tuledel tuleb pirni vahetamiseks esmalt eemaldada tuld ümbritsev raam ning seejärel kolme kruvi abil kinnituv tuleklaas (ja udutulel samuti). Euroopaversioonil oli pirnivahetus märksa lihtsam .
Veel tuleb uued tagarehvid panna, ülevaatus ära teha ja võibki oodata esmaspäeva varahommikust starti Saksamaa suunas .
Plaan on enne Berliini rekordiüritust ka Mercedese muuseumi Stuttgartis külastada. Seega tuleb päris pikk sõit, minule kindlasti väsitav, kupeele loodetavasti mitte .
Pika reisi vältel peaks kindlasti tekkima ka mõni olukord, mida annab foto kujul jäädvustada, seega pärast 30. augusti proovin vähe värskemaid pilte üles laadida.
Ja lätlastel on peagi kupeede kokkutulek, ehk jõuan sinnagi .