12-08-2011, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2011, 10:55 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-08-2011, 09:13 AM)secman Kirjutas: Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla
Eee...lõtkud peavad olema. Lihtsalt nende ulatus töö käigus suureneb... Samas ülemäärased lõtkud kindlasti head ei tee.
Difrist saab vahel lõtke vähemaks, kui on järele andnud ristvõlli kinnitus. Keevitad selle kinni (või teed kultuurselt puksi sisse) ja üks loksuv koht on vähem. Kui kannatab, võib ju peilidega proovida difri ristvõllil asuvaid hammasrattaid sissepoole tuua - väheneb satelliitidevaheline hambumislõtk (kuid tekib lisahõõrdumine hammasratta ja peili vahel, samuti võib hambumine minna paigast).
Muud seal teha ei anna. Edasi on uute tükkide vahetus - peaülekande hammakad, veovõllid, rattavõlli hammakad.
Käigukastis vist ei aita muu, kui hammaspaaride vahetus uute vastu. Õnneks ei ole planetaarülekanne kuigi kriitiline hambumise kohalt. Mis muidugi ei tähenda, et suvalisi hammasrattaid sinna loopida tohiks.