Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Must 126 kerega cabrio-SEC Tallinnas
#1
Tere,

täna sõitis mööda minust Pirita teel. Üks väga väga ilus must SEC, lahtine, ehk siis ilmselt, ümberehitus. Kas keegi ka nägi?

Selline...

[Pilt: Mercedes_w126_cabriolet_4.jpg]


Terv,


Denis
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#2
W126 SEC kabriolett on väga uhke auto. Esimest korda nägin sellist autot paarkümmend aastat tagasi sõitmas Hamburgi tänavatel. Tollel autol oli salong eritellimusel kaetud tumepunase nahaga. Roolis oli umbes 70-aastane härrasmees, peas samast tumepunasest nahast soni. Kuna Daimler-Benz teatavasti kabriolett-SEC-i ei tooda ja neid tehakse sõltumatute kerefirmade poolt eritellimusel, siis järgnevad kümmekond aastat otsisin tõendeid, et selline auto üldse olemas on. Lõpuks hakkasin juba kahtlema, kas ikka mäletan õigesti. Tänapäeval internetiajastul on võimalik infot muidugi lihtsamini kätte saada. Iga kolme-nelja kuu tagant tuleb mõni kabriolett-SEC müügile. Müüjad on küsinud paari-kolmekümne tuhande euro ringis. Mis seisukorras on olnud müüdavad autod, ei oska öelda. Arvatavasti on nad olnud keskmisest paremas seisukorras, kuna see on ikkagi eksklusiivne auto, millega igapäevaselt ei sõideta.

Huvitav oleks teada, kas kabriolett-SEC-i kiusavad samad esi- ja tagaklaasi kondentsveeprobleemid mis tavalist kupee-SEC-i. Teatavasti kupee-SEC-i tuuleklaasid (eriti tagumine) koguvad, peale kuuma suvepäeva, jahtudes siseküljele hulgaliselt kondentsvett, mis paneb kere roostetama. Mõned räägivad, et tagaklaasi ja pakiruumi luugi vahele jääv metallpind, mis teatavasti SEC-il roostetama kipub, on põhjustatud B-piilari puudmisest. Öeldakse, et SEC-i kere on B-piilari puudumise tõttu vähem jäik, võrreldes sedaaniga, ja seetõttu roostetab tagaklaasi alune metallpind läbi. Minu kogemused ütlevad, et see roosteprobleem ei ole põhjustatud SEC-i kere väiksemast jäikusest, võrreldes sedaaniga. Viga on hoopis kondentsvees, mis tekib õhtul, välisõhu jahtudes. Selle roosteprobleemi vältimiseks peaks SEC-i hoidma garaažis või vähemalt varju all, et päike salongi kuumaks ei kütaks.

Denis, kas jõudsid mõne foto ka teha Pirita teel nähtud kabriolett-SEC-ist? Kindlasti oleks teistelgi huvitav seda fotot siin foorumis näha...
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#3
Mähe kandis liikus ca 5 aastat tagasi tumesinine cabrio ringi.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Ei jõudnud kahjuks pildi teha, aga tundub et omanik oli 40ndates ning väga ilus ja uhke auto oli. Aga praktika näitab, et kui mõni auto Tallinnas ilmub esmakordselt, siis näed seda põhimõtteliselt iga päev, kui linnas ringi liikud.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#5
18-tollised AMG-veljed näevad W126SEC-i all väga ilusad välja - nagu pildilt näha võime. Sõidukvaliteedi need paraku täielikult hävitavad. Isegi 16'' veljed rikuvad SEC-i sõidukvaliteeti märkimisväärselt. Kvaliteetse tootja rehv standardmõõdus 15'' veljel on sõidukvaliteedi mõttes parim, mida SEC-ile alla panna saab. SEC-i vedrustus on nii hea, et ka autobahn'il gaas põhjas sõites, ei muutu 15''-velgedega SEC ebakindlaks. (Mõistan, Rolz, kui sa jääd eriarvamusele.)
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#6
(21-07-2011, 10:38 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: 18-tollised AMG-veljed näevad W126SEC-i all väga ilusad välja - nagu pildilt näha võime. Sõidukvaliteedi need paraku täielikult hävitavad. Isegi 16'' veljed rikuvad SEC-i sõidukvaliteeti märkimisväärselt. Kvaliteetse tootja rehv standardmõõdus 15'' veljel on sõidukvaliteedi mõttes parim, mida SEC-ile alla panna saab. SEC-i vedrustus on nii hea, et ka autobahn'il gaas põhjas sõites, ei muutu 15''-velgedega SEC ebakindlaks. (Mõistan, Rolz, kui sa jääd eriarvamusele.)

Täielikult nõus. Kuival teel ja 15 tollistel velgedel SEC on suurepärase juhitavusega. Läheb nagu rong - rool ei reageeri absoluutselt ei "rööbastele", ega külgtuulele, täiesti väljapaistev auto.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#7
Kusjuures heas korras tehases paigaldatud standardsed 15" veljed näevad mu meelest väga head välja. Continentali originaalrehvide asemel soovitan Pirelli P6 rehve. Hõõrdetegur ja müra on neil rehvidel keskmisest veidi suurem, kuid sõidumugavus ja teelpidavus kõrgeimast klassist. Vähemalt sell auto juures.
Riho-Peeter Simson
harrastusautoajaloolane
Vasta
#8
Muidu on ilus, tore ja kena. Mulle isiklikult ei istu cabriod, mis on tehtud katusega auto baasil, st sisuliselt nagu katus maha võetud. Ilus kerejoon läheb kaduma, eriti SEC`i puhul, kus B-piilari puudumine ja suur "akna-auk" annavad kõvasti jumet.

SL`id on lihtsalt võrratu disainiga cabriod. R129 puhul on muidugi huvitav asjaolu, et nii katuse, kui ka katuseta näeb auto peaaegu ideaalne välja.

15" rehvidega on W126 ideaalselt juhitav, vähemalt auto enda kontekstis. W126 on üldse pehme ja mugava loomuga auto, aga ilu nõuab ohvreid ja olgem ausad, W126 näeb oluliselt parem välja, kui tagaratas ulatub samapalju välja, nagu esimenegi.

Suuremad randiga veljed (reeglina 3-osalised) sobivad nagu valatult.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
Hentsiga nõus - SECi kerejoon jääb sellise auto puhul nagu sirgeks vorstiks. Just ilus ja õige nurga all tagaklaas (ning konstruktsioon koos katusejoonega) teeb SECi minu jaoks ilusaks. Praegu on pehme katuse katte tagumine äär niivõrd lähedal auto enda lõpuosale, et ei ole kohe päris sees. Sellegipoolest - väga kene preparaat.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
(27-07-2011, 11:41 AM)R129 Kirjutas: Hentsiga nõus - SECi kerejoon jääb sellise auto puhul nagu sirgeks vorstiks. Just ilus ja õige nurga all tagaklaas (ning konstruktsioon koos katusejoonega) teeb SECi minu jaoks ilusaks. Praegu on pehme katuse katte tagumine äär niivõrd lähedal auto enda lõpuosale, et ei ole kohe päris sees. Sellegipoolest - väga kene preparaat.

On üsna paljud autod mis kupeena inetud, kabriona - ilusad.

Näiteks, R107 Mercedes. Veel Jaguar E-type. Lexus SC

Konversioonidest - Lincoln Continental Mark II...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977

Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Vasta
#11
Kuni tagaistmeteni väga ilus auto, aga selle mis paikneb tagumiste peatugede taga võib kokku võtta ühe sõnaga: PORNO
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W 209 cabrio katus bon 7 521 28-06-2023, 07:36 AM
Viimane postitus: bon
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,477 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,042 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,724 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W 208 cabrio bon 8 5,120 27-12-2019, 11:41 AM
Viimane postitus: bon
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,756 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  C215 CL500 kupee ABC (Active Body Control)-vedrustuse test. Kus parim teha Tallinnas? nostromo 1 3,231 12-09-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Indrekno
  126 nuppude paneeli parandus taaniel 0 1,843 09-04-2016, 06:50 PM
Viimane postitus: taaniel
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 3,748 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,368 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne