Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
560 SEC 90a lõtkud ülekandes - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: 560 SEC 90a lõtkud ülekandes (/showthread.php?tid=24032)



560 SEC 90a lõtkud ülekandes - secman - 11-08-2011

Kuna kõik mis liigub ka kulub on tekkinud lõtkud ülekandes, nii käigukasti otsas kui ka diffri otsas, kas neid saab reguleerida väiksemaks või on see selline paratamatus mis suure läbisõiduga kaasneb ?


RE: lõtkud ülekandes - v6sa - 11-08-2011

(11-08-2011, 01:24 PM)secman Kirjutas: Kuna kõik mis liigub ka kulub on tekkinud lõtkud ülekandes, nii käigukasti otsas kui ka diffri otsas, kas neid saab reguleerida väiksemaks või on see selline paratamatus mis suure läbisõiduga kaasneb ?

Ametlikult peaks alluma reguleerimisele vaid peaülekande teo ja taldriku vaheline lõtk. Ülejäänud...on ilmselt sobitamisega parandatavad, kuid mitte ametlikult reguleeritavad.


RE: lõtkud ülekandes - joristaja - 11-08-2011

kummi leevendeid võid vahetada. käigukasti ja difrit mina ei näpiks.Icon_cool


RE: 560 SEC 90a lõtkud ülekandes - secman - 12-08-2011

Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla


RE: 560 SEC 90a lõtkud ülekandes - v6sa - 12-08-2011

(12-08-2011, 09:13 AM)secman Kirjutas: Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla

Eee...lõtkud peavad olema. Lihtsalt nende ulatus töö käigus suureneb...Rolleyes Samas ülemäärased lõtkud kindlasti head ei tee.

Difrist saab vahel lõtke vähemaks, kui on järele andnud ristvõlli kinnitus. Keevitad selle kinni (või teed kultuurselt puksi sisse) ja üks loksuv koht on vähem. Kui kannatab, võib ju peilidega proovida difri ristvõllil asuvaid hammasrattaid sissepoole tuua - väheneb satelliitidevaheline hambumislõtk (kuid tekib lisahõõrdumine hammasratta ja peili vahel, samuti võib hambumine minna paigast).
Muud seal teha ei anna. Edasi on uute tükkide vahetus - peaülekande hammakad, veovõllid, rattavõlli hammakad.

Käigukastis vist ei aita muu, kui hammaspaaride vahetus uute vastu. Õnneks ei ole planetaarülekanne kuigi kriitiline hambumise kohalt. Mis muidugi ei tähenda, et suvalisi hammasrattaid sinna loopida tohiks.


RE: 560 SEC 90a lõtkud ülekandes - taaviw126 - 12-08-2011

Mootoripadjast võib ka väike ''lõtk'' tekkidaSmile


RE: 560 SEC 90a lõtkud ülekandes - secman - 09-09-2011

Sai kogu ülekanne maha võetud ja selgus, et lõtk oli parema pooltelje
nuutide ja rattarummu vahel, kuigi polt mis tõmbab nuudid pessa, oli kinni. Distantspuks ei lasknud nuute lõpuni pessa tõmmata kinnituspoldi seibi läbipaindumise tõttu. Natuke haamrit seibile ja lõtkud ülekandest kadunud Eusa_whistle
Käigukasti otsas ja diffris oli lõtk minimaalne, jäädes 1-2 kraadi piiresse.