09-08-2011, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2011, 10:20 AM ja muutjaks oli denis23.)
Laias laastus, kui mitte rääkida insenertehnilistest lahendustest:
- Mercedes oli minu arvates, esimene auto, mis võis laias laastus tervikuna probleemivabalt kestma 10 aastat ning >300 000 km. Ilmselt, juba mudelid 114 ja 108 olid sellised. Ehk siis, Mercedes oli esimene, kes tegi ühtlaselt kestva auto. Tol ajal oli nii, et auto kulus väga ebaühtlaselt. Üldiselt, jäi tol ajal auto "noorus" kuskil 5 aasta ning 80-100 000 km ulatuses. Hea näide - USA "tankide" raam, mootorid,veermik ja käigukastid võisid kesta ka igaviku, kuid üldiselt, tervikuna, auto väsis üsna kiiresti. Mis siis mõtet on autol, millel mootor ja käigukast töötab, kuid sada pisiosa kukub küljest ära ning öösel juhi jalgade alt paistavad vastu tulevate autode esituled?
- Praktiliselt kõik Mercedese uued mudelid alates aastast 1968-90 tekitasid uued trendid autoturul (114,116,126,201,124,140 jne).
- Tänane arusaam juhikoha ergonoomikast ning esteetikast on väga suures ulatuses Mercedese poolt loodud 30-35 aastat tagasi.
- Mercedes oli minu arvates, esimene auto, mis võis laias laastus tervikuna probleemivabalt kestma 10 aastat ning >300 000 km. Ilmselt, juba mudelid 114 ja 108 olid sellised. Ehk siis, Mercedes oli esimene, kes tegi ühtlaselt kestva auto. Tol ajal oli nii, et auto kulus väga ebaühtlaselt. Üldiselt, jäi tol ajal auto "noorus" kuskil 5 aasta ning 80-100 000 km ulatuses. Hea näide - USA "tankide" raam, mootorid,veermik ja käigukastid võisid kesta ka igaviku, kuid üldiselt, tervikuna, auto väsis üsna kiiresti. Mis siis mõtet on autol, millel mootor ja käigukast töötab, kuid sada pisiosa kukub küljest ära ning öösel juhi jalgade alt paistavad vastu tulevate autode esituled?
- Praktiliselt kõik Mercedese uued mudelid alates aastast 1968-90 tekitasid uued trendid autoturul (114,116,126,201,124,140 jne).
- Tänane arusaam juhikoha ergonoomikast ning esteetikast on väga suures ulatuses Mercedese poolt loodud 30-35 aastat tagasi.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/