Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Mercedes-Benz 600 SWB ja Rolls-Royce Corniche Fixed Head Coupe Mulliner Park Ward'i võrdlus on tegelikult veidi ebaõiglane ja kohatu. Nimetatud Rolls-Royce ei ole MB600-le võrdne vastane. Seega on loogiline, et MB600 selle testi TopGear'is ära võitis. See on umbes nii nagu võrrelda kuuenda seeria BMW kupeed Mercedese S-klassiga (neljaukselisega). Kunagi 60-ndate lõpus võrdles vist inglise autoajakiri AutoCar oma testis Cadillaci, MB600 ja Rolls-Royce Silver Shadow'd. Ka tookord võitis testi MB600. Seega umbes selline võrdlus, nagu TopGear tegi, on ka varem kasutamist leidnud. Põhineb ju RR Corniche FHC MPW sisuliselt RR Silver Shadow'l. Tegelikult oleks õigem võrrelda Rolls-Royce Corniche/Shadow'd hoopis Mercedes-Benz 450SEL 6,9-ga. (Ka selline võrdlus on ajakirjanduses 70-ndatel aastatel tehtud, aga ei meenu, kumb selle võitis.) MB600 on õiglasem võrrelda Rolls-Royce Phantom V või VI-ga. Need oleksid võrdsemad vastased. Kumb siis parem auto on: kas MB600 või RR V/VI? RR Phantomi eelis on suhteline eksklusiivsus ja traditsiooniline (stiilsem) välimus. MB600 erineb RR-st selle poolest, et on tehniliselt märksa innovatiivsem. Arvan, et kui sõidaksin üksnes tagaistmel, siis eelistaksin Rolls-Royce Phantom V James Young'i, sest see RR on ilusam ja stiilsem. Kui aga sooviksin ise vahel roolis olla, siis pigem MB600 - selle juhtimine on suurem nauding. Kui läheb hooldusarvete maksmiseks siis on, kahtlemata, parem olla RR omanik. MB600 ülalpidamine on kordades kulukam.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
13-06-2009, 06:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2009, 06:17 PM ja muutjaks oli secman.)
valgavares Kirjutas:Mercedes-Benz 600 SWB ja Rolls-Royce Corniche Fixed Head Coupe Mulliner Park Ward'i võrdlus on tegelikult veidi ebaõiglane ja kohatu. Nimetatud Rolls-Royce ei ole MB600-le võrdne vastane. Seega on loogiline, et MB600 selle testi TopGear'is ära võitis. See on umbes nii nagu võrrelda kuuenda seeria BMW kupeed Mercedese S-klassiga (neljaukselisega). Kunagi 60-ndate lõpus võrdles vist inglise autoajakiri AutoCar oma testis Cadillaci, MB600 ja Rolls-Royce Silver Shadow'd. Ka tookord võitis testi MB600. Seega umbes selline võrdlus, nagu TopGear tegi, on ka varem kasutamist leidnud. Põhineb ju RR Corniche FHC MPW sisuliselt RR Silver Shadow'l. Tegelikult oleks õigem võrrelda Rolls-Royce Corniche/Shadow'd hoopis Mercedes-Benz 450SEL 6,9-ga. (Ka selline võrdlus on ajakirjanduses 70-ndatel aastatel tehtud, aga ei meenu, kumb selle võitis.) MB600 on õiglasem võrrelda Rolls-Royce Phantom V või VI-ga. Need oleksid võrdsemad vastased. Kumb siis parem auto on: kas MB600 või RR V/VI? RR Phantomi eelis on suhteline eksklusiivsus ja traditsiooniline (stiilsem) välimus. MB600 erineb RR-st selle poolest, et on tehniliselt märksa innovatiivsem. Arvan, et kui sõidaksin üksnes tagaistmel, siis eelistaksin Rolls-Royce Phantom V James Young'i, sest see RR on ilusam ja stiilsem. Kui aga sooviksin ise vahel roolis olla, siis pigem MB600 - selle juhtimine on suurem nauding. Kui läheb hooldusarvete maksmiseks siis on, kahtlemata, parem olla RR omanik. MB600 ülalpidamine on kordades kulukam.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe