06-08-2011, 11:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2011, 11:22 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Tegelikult ei ole õiglane vaadata asju ainult autotootja (antud juhul MB) vaatevinklist. Uued lahendused sünnivad enamasti komponenditootja ja autotootja koostöös. Enamus autost on ju tegelikult allhange, keegi teeb autole rehvid, keegi klaasid, keegi aku, keegi kolvid jne. Kui palju nüüd milline insener midagi välja mõtles, on keeruline tagantjärgi öelda, loorberid lõikab autotootja (kes hõikab välja-meie kasutasime esimesena vot sellist ja sellist lahendust), aga musta töö tegi võib-olla hoopis ära komponendi tootja.
Ma ei ole näiteks üldsegi nii kindel, et ABS mõtles Mercedes ise välja...küllap aimate, kuhu rihin.
Volvo on näiteks välja hõisanud, et nemad võtsid sõiduautol esimesena kasutusele lambdasondi. Tegelikult mõtlesid selle lambdasondi Volvo jaoks välja Boschi insenerid.
Ma ei ole näiteks üldsegi nii kindel, et ABS mõtles Mercedes ise välja...küllap aimate, kuhu rihin.
Volvo on näiteks välja hõisanud, et nemad võtsid sõiduautol esimesena kasutusele lambdasondi. Tegelikult mõtlesid selle lambdasondi Volvo jaoks välja Boschi insenerid.