28-07-2011, 09:06 PM
Lõpuks ometi on põhjust siia teemasse midagi kirjutada.
Pärast nukrat kaheaastast ootamist on põkal jälle hing sees. 2009. aasta oktoobrist kuni tänaseni polnud teda kordagi käima pandud, ent paarikümne sekundilise käiamise peale otsustas siiski käima minna.
Tekkisid vastakad tunded - tuli meelde kõik, mis kunagi sai "tuleviku plaanidesse" lükatud, ent on siiani tegemata ja samas seisus ning siis meenus ka palju häid mälestusi, milles see masin osaline oli. Öelge mis tahate, aga üle pika aja kuulis minu kõrv midagi nii mõnusat - vanakooli diisli tuksumist. See annab jälle motivatsiooni temaga tegeleda.
Edasi läheb aga suhteliselt kiiresks vist, sest plaanis on temaga augusti lõpus Mercedese kodumaad külastada. Enne seda on muidugi veel palju teha:
Eks paistab kui palju sellest kõigest augusti lõpuks tehtud saab, aga mingi osa kindlasti. Homme vaatab sama sisumeister auto üle kes rooli/armatuuri tegi ja annab mingi tähtaja ja hinna, edasi on A-Autoklaasiga kokku lepitud klaaside vahetus. Selle käigus võib ka üllatusi tulla, aga takistused ongi selleks, et neid ületada.
Suvepäevad jäävad seekord vahele kuna homme lähen nädalaks Soome, aga kui mõni klubi üritus jääb augusti lõpu ja oktoobri lõpu vahele, siis proovin vanakest üle pika aja näitama tuua.
Järgmine update loodetavasti nädalal 32.
Pärast nukrat kaheaastast ootamist on põkal jälle hing sees. 2009. aasta oktoobrist kuni tänaseni polnud teda kordagi käima pandud, ent paarikümne sekundilise käiamise peale otsustas siiski käima minna.
Tekkisid vastakad tunded - tuli meelde kõik, mis kunagi sai "tuleviku plaanidesse" lükatud, ent on siiani tegemata ja samas seisus ning siis meenus ka palju häid mälestusi, milles see masin osaline oli. Öelge mis tahate, aga üle pika aja kuulis minu kõrv midagi nii mõnusat - vanakooli diisli tuksumist. See annab jälle motivatsiooni temaga tegeleda.
Edasi läheb aga suhteliselt kiiresks vist, sest plaanis on temaga augusti lõpus Mercedese kodumaad külastada. Enne seda on muidugi veel palju teha:
- Õlid, filtrid, vedelikud vahetada
- Alt üle vaadata, ilmnes ka mingisugune kerge jõnksutamine sõitmisel
- Esi- ja tagaklaas vahetada - tuleb nii uus esi- kui tagaklaas (hind on ulmeline
)
- Kuskilt tuleb vett sisse. Katuseluugi äravoolud tuleb kindlalt ära puhastada, võimalik, et kuskil veel mõni viga
- Sisu tuleb täielikult uuendada, väljaarvatud rool, armatuur ja keskkonsool mis on juba tehtud, ülejäänu kõik tuleb uus
- Puitliistudelt tuleks vana lakk maha võtta ja uus peale panna
- Väljast liistud läikima lüüa - osad liistud mis on keerukama profiiliga sai uued tellitud, ülejäänutele tuleb uus hing sisse puhuda
Eks paistab kui palju sellest kõigest augusti lõpuks tehtud saab, aga mingi osa kindlasti. Homme vaatab sama sisumeister auto üle kes rooli/armatuuri tegi ja annab mingi tähtaja ja hinna, edasi on A-Autoklaasiga kokku lepitud klaaside vahetus. Selle käigus võib ka üllatusi tulla, aga takistused ongi selleks, et neid ületada.
Suvepäevad jäävad seekord vahele kuna homme lähen nädalaks Soome, aga kui mõni klubi üritus jääb augusti lõpu ja oktoobri lõpu vahele, siis proovin vanakest üle pika aja näitama tuua.
Järgmine update loodetavasti nädalal 32.