15-07-2011, 01:26 AM
Vaadates selle uue tegelase rummude kõrgust maapinnast, rööbet ja kere alla jääva raami konstruktsiooni, siis suhteliselt ongi see uus toode palju madalam kui vana. Lihtsalt tema alus on nii palju massiivsem, et vihmavarju katus on lõpuks tõepoolest sama kõrgel kui vanal autol. Aga konstruktsiooniliselt peaks see olema lihtsam, tugevam ja suutlikum. Ning kui 10x10 prussid lõpuks asendada kummipatjadega, vajub kere veelgi allapoole. Kuigi see paar cm ei muuda nagunii kokkuvõttes kuigi palju tema omadusi.
Järva Jaani autode varjupaiga poisid tõstsid Gaz 24 kere sellisele raamile ja asendasid originaal bensiin-V8 Belarussi diisliga. Sai selline raske ja uimane loom, kuid jube vintske iseloomuga ja maastikul tundus päris võimekas.
Järva Jaani autode varjupaiga poisid tõstsid Gaz 24 kere sellisele raamile ja asendasid originaal bensiin-V8 Belarussi diisliga. Sai selline raske ja uimane loom, kuid jube vintske iseloomuga ja maastikul tundus päris võimekas.
Terve aasta poole aastaga