09-07-2011, 12:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2011, 12:18 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Nonii, ei olnud ikka asi nii et W124 sidur sisse istub. Täna suure hurraaga lendasin nagu vana proff käigukasti maha kangutama ja peale poolt tundi tööd oli kast maas ja tuju veel üleval, aga nii kui korvi maha sain nii kiskus jälle asi hapuks. Siduriketas hoopis teist karva kui koodi järgi tellitud sai. Selle oleks pidanud loomulikult korraga üle vaatama, et kas nuuti isub, sellest olin ise loll, sest teine käigukast seisis laua peal, mäletasin et tihe nuut seal oli küll, aga kurat polnud see pool mis käigukasti läheb, oli teine pool mis kardaani edasi viib. Nüüd on masin kanali peal, ilma igasuguse veoosata ja mees istub arvuti taga ja mõtleb et mis kuradi sidur mul siis veel on, et see sisse ei sobinud.
Märkide järgi ja vähe loogiliselt võtta oli mul mingi bemmi ketas sees, peale kirjutatud BMW ja 1226107 (Luk)... Mis sellest järeldada, ei tea ühte ega teist, google ei anna sellise koodi peale essugi. Natuke imelik on ka see et kui juba moskvichil oli vedruleevenditega sidur sees, siis miks W123'l seda sellel ajajärgul pole? Väljavõetud ketas oli 7mm paks ja väheste põlemisjälgedegagi, korv iseenesest normaalne, hooratta puutepind ka rikkumatta ja peale vaadates see sidur veel sõidaks, aga ma kurat ei tea miks ta küll libinat vahepeal läbi lasi.
Uus W124 ketas oli 9mm ja ivakene peale paksusest.
Ratsi ei usu et keegi teinud on, käigukaste on mul ometi kaks tükki ja võlli otsad on samad, ei tea siin nüüd mida arvata.
Vähe pildimaterjali kah:
Niiet jah selline lugu. Kes oskab mind aidata antud versioonis, et kustotsast pihta alustada, (uut ketast oleks nagu vaja, isegi moskvichi oma istub ideest sisse kuna nuut on enamvähem sama) siis oleksin üliõnnelik. Praegu on meeleolu küll igavesti jura, kus päev algas sitasti ja lõppes öö hakul sitasti. Siiamaani pole ma sellele autole saanud ühtegi juppi ilma et mingit üleliigset sebimist oleks olnud, vähemalt poest, seega võib hakata ka juba seda marki liigitama raskesti kättesaadavate varuosadega autode hulka.
Märkide järgi ja vähe loogiliselt võtta oli mul mingi bemmi ketas sees, peale kirjutatud BMW ja 1226107 (Luk)... Mis sellest järeldada, ei tea ühte ega teist, google ei anna sellise koodi peale essugi. Natuke imelik on ka see et kui juba moskvichil oli vedruleevenditega sidur sees, siis miks W123'l seda sellel ajajärgul pole? Väljavõetud ketas oli 7mm paks ja väheste põlemisjälgedegagi, korv iseenesest normaalne, hooratta puutepind ka rikkumatta ja peale vaadates see sidur veel sõidaks, aga ma kurat ei tea miks ta küll libinat vahepeal läbi lasi.
Uus W124 ketas oli 9mm ja ivakene peale paksusest.
Ratsi ei usu et keegi teinud on, käigukaste on mul ometi kaks tükki ja võlli otsad on samad, ei tea siin nüüd mida arvata.
Vähe pildimaterjali kah:
Niiet jah selline lugu. Kes oskab mind aidata antud versioonis, et kustotsast pihta alustada, (uut ketast oleks nagu vaja, isegi moskvichi oma istub ideest sisse kuna nuut on enamvähem sama) siis oleksin üliõnnelik. Praegu on meeleolu küll igavesti jura, kus päev algas sitasti ja lõppes öö hakul sitasti. Siiamaani pole ma sellele autole saanud ühtegi juppi ilma et mingit üleliigset sebimist oleks olnud, vähemalt poest, seega võib hakata ka juba seda marki liigitama raskesti kättesaadavate varuosadega autode hulka.