03-07-2011, 11:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 11:33 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Väike dilemma, siin nädala sees olen avastanud et neljanda käiguga ei taha sidur minuga just kõige paremat koostööd teha, st olen harjunud juba sõitma enamvähem põhjagaasiga seniks kuni saavutan normaalse kiiruse ja siis lasen järele. Igatahes sõidan ka täna hommikul samamoodi garaaži juurde ja tunnen et pöörded on kõrgel, muusika maha, gaas maha, nagu on kõik hea, nii kui uuesti peale andsin vedas alul normaalselt hiljemalt libises kuniks jälle vähe gaasi järele lasin. Ehk siis siduriketas võib ivakene liiga palju kulunud olla.
Ometi õhtul tagasi sõites tundus kõik nagu normaalne, muidu hakkas enne 100km/h juba libisema, aga õhtul polnud see kiirus mingi probleem. Aga ma usun et nii kaua ei sõida, et midagi seal niimoodi minuga nöögib. Esimeste kolme käiguga ei nöögi, tee mis tahad, lase pööre kuhu tahad, neljandaga just tekib selline moment.
Ja nagu ma aru saanud olen siis veab survelaager end sellel autol koguaeg korviga kaasa ja õige surve rakendub alles pedaali vajutades kui õli suruma hakkab. Seda pealekäimist kuidagi reguleerida vistist ei anna, vaatasime vähe teise korvi, sidurisilndri ja survelaagriga seda süsteemi ja reguleerimisvõimalus praegusel hinnangul puudub. Sellest reguleeritamatusest tuleb ka ilmselt see, et pedaal võtab hästi ülevalt, ei olegi vaja põrandani vajutada et lahutatuks saada ja nii kui sidurit kasvõi maanteel korraks puudutad nii lahutab kohe. Muidu oli ka tõusul, hoidsin jalga siduripedaalil et järgmist käiku panna, aga läks vähe rohkem vastu, kuulen kohe kuidas sidur libisema hakkas ja kui jala tagasi tõmbasin siis libisemine korraga seisma ei jäänud, võttis vähe aega.
Ehk teab keegi kus saaks kasvõi siduriketta katmisele saata või hea hinna/kvaliteedi suhtena uue soetada (acaris on 100€) kui on see viga. Pean kanali peale ajama ja sidurikarteri põhjast vaatama, et äkki ei ole kuskilt õli lekkinud või midagi.
Muidu asi jonksus, täitunud 4000km, vahepeal olen ka W210'i kõrvalistmel ja korra ka juhiistet proovinud, vahe on märgatav isegi väga, kuidas elektroonika on arenenud, aga samas on mugavus sitemaks tehtud ilmselt turvalisuse arvelt. Rool on punnil küll kergem, mootor (3.0 diisel 130kw) erksam, väljast vaadates suurem, elektiväntadega ja tekstiilsisuga, aga minu oma on auklikumal teel mugavam ja tüdrukud on ikka tagaistet kiitnud, et pehme pidi olema. Aus olla, siis on vahetusemõte (w210'i vastu [keretööd ju selged ]) ka vilksamisi peast läbi käinud, aga siiamaani hoian ikka omas käes.
Viimase ostuna tegin ka helitehnika täiendust korralike ovaalkõlarite näol, Moreli toodang järjekordselt ja üpris asised teised. Lähevad nad taha aknalauda mille ehitan mingist osast vineeri peale üle. Aknalaua lõikamisest ei pääse kui muusika on korralik (midagi ei rapu ega plärise) Neil on vaja ka võimendit, hea oleks kui saaks nelja kanalise vähemalt 80X4 RMS võimu, siis saaks esikõlarid ka vähekene paremini mängima kui praegu, tagumistele on raudpolt võimu vaja. Võimendi läheb pagassi, üritan kultuurselt paigaldada mitte rullika sarnaselt pagassipõhja ringi jooksma.
Ometi õhtul tagasi sõites tundus kõik nagu normaalne, muidu hakkas enne 100km/h juba libisema, aga õhtul polnud see kiirus mingi probleem. Aga ma usun et nii kaua ei sõida, et midagi seal niimoodi minuga nöögib. Esimeste kolme käiguga ei nöögi, tee mis tahad, lase pööre kuhu tahad, neljandaga just tekib selline moment.
Ja nagu ma aru saanud olen siis veab survelaager end sellel autol koguaeg korviga kaasa ja õige surve rakendub alles pedaali vajutades kui õli suruma hakkab. Seda pealekäimist kuidagi reguleerida vistist ei anna, vaatasime vähe teise korvi, sidurisilndri ja survelaagriga seda süsteemi ja reguleerimisvõimalus praegusel hinnangul puudub. Sellest reguleeritamatusest tuleb ka ilmselt see, et pedaal võtab hästi ülevalt, ei olegi vaja põrandani vajutada et lahutatuks saada ja nii kui sidurit kasvõi maanteel korraks puudutad nii lahutab kohe. Muidu oli ka tõusul, hoidsin jalga siduripedaalil et järgmist käiku panna, aga läks vähe rohkem vastu, kuulen kohe kuidas sidur libisema hakkas ja kui jala tagasi tõmbasin siis libisemine korraga seisma ei jäänud, võttis vähe aega.
Ehk teab keegi kus saaks kasvõi siduriketta katmisele saata või hea hinna/kvaliteedi suhtena uue soetada (acaris on 100€) kui on see viga. Pean kanali peale ajama ja sidurikarteri põhjast vaatama, et äkki ei ole kuskilt õli lekkinud või midagi.
Muidu asi jonksus, täitunud 4000km, vahepeal olen ka W210'i kõrvalistmel ja korra ka juhiistet proovinud, vahe on märgatav isegi väga, kuidas elektroonika on arenenud, aga samas on mugavus sitemaks tehtud ilmselt turvalisuse arvelt. Rool on punnil küll kergem, mootor (3.0 diisel 130kw) erksam, väljast vaadates suurem, elektiväntadega ja tekstiilsisuga, aga minu oma on auklikumal teel mugavam ja tüdrukud on ikka tagaistet kiitnud, et pehme pidi olema. Aus olla, siis on vahetusemõte (w210'i vastu [keretööd ju selged ]) ka vilksamisi peast läbi käinud, aga siiamaani hoian ikka omas käes.
Viimase ostuna tegin ka helitehnika täiendust korralike ovaalkõlarite näol, Moreli toodang järjekordselt ja üpris asised teised. Lähevad nad taha aknalauda mille ehitan mingist osast vineeri peale üle. Aknalaua lõikamisest ei pääse kui muusika on korralik (midagi ei rapu ega plärise) Neil on vaja ka võimendit, hea oleks kui saaks nelja kanalise vähemalt 80X4 RMS võimu, siis saaks esikõlarid ka vähekene paremini mängima kui praegu, tagumistele on raudpolt võimu vaja. Võimendi läheb pagassi, üritan kultuurselt paigaldada mitte rullika sarnaselt pagassipõhja ringi jooksma.