30-06-2011, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2011, 10:33 AM ja muutjaks oli uhti.)
(30-06-2011, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: Milleks turbo sisselaskekollektorit vaja läheb? On turbo tulemas?
Ehitamise lustist saan aru. Universaalkerega MB aretamisest tekkivat teemat loen huviga
Vaadates eelmise videosid, siis oli üllatavalt stabiilne. Kummuli seda vist ei saadudki?
Seega, virisejad, tehke paremini
Tagumise koopa avardamine saab üsna ulatuslik ettevõtmine olema - erinevalt paljudest teistest markidest pole seal kuigi palju äralõigatavat serva, vaid sisemine plekk on üsna ratta lähedal.
Esimesega on lahedam, kui nihutad telge ka ettepoole - seal ruumi on. Tagapool tuleb jälle see sisemiste plekkide teema vastu.
Kui palju rattad küljelt välja ulatuma hakkavad?
Originaal sisselase ei mahu ära kuna mootor tuleb mingi 300mm allapoole lasta ja õhupuhasti ja poolraami vahele peab veel mahtuma rooligardaan.
Koopaid tuleb avardada nii ette kui ka taha poole kuna tulevane telgedevahe on 110 mm pikem kui mersul.Originaal 66-e rattad tulevad juba pea terves ulatuses välja 150 rattad veel rohkem.
150-ne ratastega porche on selline aga enda autol loodan natuke kitsama rööpe saada.
Aga võibolla ei pane üldse neid suuri 150 rattaid.See selgub kui kere on peale tõstetud ja muud asjad paigas
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f