29-06-2011, 04:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2011, 10:42 AM ja muutjaks oli Raul89.)
Mark:Mercedes-Benz C200 CDI W202
Esmane registreerimine: 17.05.1999
Registreerimine Eestis: 28.03.2011
Läbisõit: 198369 km (väheusutav, et reaalne)
Võimsus: 75 kw - 102 hj
Mootor: 2.2 R4
Pikkus: 4516 mm
Täismass: 1970 kg
Lisavarustus: hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, stereo + CD box, immobilisaator, välistemperatuuri näidik, tulede korrektor, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, 2X laste istmed, turvapadjad 4X
Tegemist on siis minu esimese Mercedesega. Eelnevalt olen omanud mitut Bmw-d ja hulga muid automarke, kuid Mercedes tundub olema see õige
05.06.2011 vahetasin oma eelmise auto (Opel Zafira) selle Mercedese vastu. Vahetus toimus üks ühele.
06.06.2011 sai see auto päris ametlikult minu omaks
Esmapilgul jäid kohe silma roostetavad kohad tiiva äärtes, mõned kriimud siin-seal, augud armatuuris ja üks puudu olev plastik, mõralised suunatuled, aga üldiselt on auto väga viks ja viisakas. Umbes nädal aega peale muretut sõitu ilmus esimene suurem viga. Nimelt mingil põhjusel kõrbesid peale õlivahetust ajus mingid otsad läbi. Sümptomid: mootori pöörded üle 3000 ei läinud, ventilaator käis koguaeg ja jahutusvedeliku taseme tuli põles. Niisiis tuli ette võtta
teekond diagnostikasse. Rakvere Jaama tänava spetsialistid ei saanud asjast jagu, sellepärast pidin ootama Tallinna Silberauto spetsialisti, kes aju korda tegi. Summa tehtud töö eest oli 235 eurot
Tehtud tööd: Aju remont, õlivahetus, vahetatud käsipiduri klotsid ja tross, rooste tõrje põhja alt, kojamehe liikuvate osade õlitamine.
Plaanis: Suunatulede vahetamine tumedama tooniga tulede vastu, toonklaasi paigaldus, valuveljed suviseks ja talviseks hooajaks, väiksemate iluvigade likvideerimine ja palju muud.
Mõned pildid autost:
Esmane registreerimine: 17.05.1999
Registreerimine Eestis: 28.03.2011
Läbisõit: 198369 km (väheusutav, et reaalne)
Võimsus: 75 kw - 102 hj
Mootor: 2.2 R4
Pikkus: 4516 mm
Täismass: 1970 kg
Lisavarustus: hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x istmesoojendused, stereo + CD box, immobilisaator, välistemperatuuri näidik, tulede korrektor, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, 2X laste istmed, turvapadjad 4X
Tegemist on siis minu esimese Mercedesega. Eelnevalt olen omanud mitut Bmw-d ja hulga muid automarke, kuid Mercedes tundub olema see õige
05.06.2011 vahetasin oma eelmise auto (Opel Zafira) selle Mercedese vastu. Vahetus toimus üks ühele.
06.06.2011 sai see auto päris ametlikult minu omaks
Esmapilgul jäid kohe silma roostetavad kohad tiiva äärtes, mõned kriimud siin-seal, augud armatuuris ja üks puudu olev plastik, mõralised suunatuled, aga üldiselt on auto väga viks ja viisakas. Umbes nädal aega peale muretut sõitu ilmus esimene suurem viga. Nimelt mingil põhjusel kõrbesid peale õlivahetust ajus mingid otsad läbi. Sümptomid: mootori pöörded üle 3000 ei läinud, ventilaator käis koguaeg ja jahutusvedeliku taseme tuli põles. Niisiis tuli ette võtta
teekond diagnostikasse. Rakvere Jaama tänava spetsialistid ei saanud asjast jagu, sellepärast pidin ootama Tallinna Silberauto spetsialisti, kes aju korda tegi. Summa tehtud töö eest oli 235 eurot
Tehtud tööd: Aju remont, õlivahetus, vahetatud käsipiduri klotsid ja tross, rooste tõrje põhja alt, kojamehe liikuvate osade õlitamine.
Plaanis: Suunatulede vahetamine tumedama tooniga tulede vastu, toonklaasi paigaldus, valuveljed suviseks ja talviseks hooajaks, väiksemate iluvigade likvideerimine ja palju muud.
Mõned pildid autost: