21-06-2011, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2011, 01:23 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Olgu algatuseks öeldud, et katete osas andis Werewolf päris ammendavad vastused. Ise ei oleks nii detailselt seda kõike mäletanudki.
Kuid selle auto jaoks algas vanatehnikahooaeg maikuus kui minu pereauto sai maha müüdud ja olude sunnil (ja isikliku tahte alusel) võtsin liikumiseks garaažist välja praktilise ja ökonoomse sedaani.
Millalgi eelmise aasta lõpul viisin oma hobiautodel sisse sõidupäeviku, mille täitmist ka igapäevasõite tehes olen suutnud üsna hästi käigus hoida. Mõistagi ei pane ma kirja igat viimset kui kõrvalpõiget, aga üldjoontes on käidud kohad siiski registreeritud ja mis peamine - selge ülevaade hooaja jooksul läbitud kilomeetritest olemas.
Kuna jooksval suvel on sõidetud peaaegu 2000 km ja sel aastal polnud selle auto peale kulutatud punast krossigi, võtsin rahakoti puuga selga ja tõin talle tänutäheks kogu uue süütejuhtmete komplekti, küünlad ja jagaja rootori (jagajakaas sai eelmisel aastal vahetatud).
Eks ta vast nii hoolduse mõttes parem ikka sai, sest küljes olnud vanad detailid näisid juba päris kaua kasutatuna. Kuid mõnes mõttes tegi see varuosade ost meele kurvaks, sest kui sellele lihtsale neljasilindrilisele jõuan veel kogu komplekti originaal süütedetaile ära osta, siis oma kupeele ja 126-le oleks see minu praeguste sissetulekute juures täiesti mõeldamatu. Neil tuleb siis veel minu sissetulekute suurenemist oodata või leppida seni B-grupi alternatiividega. Eks näis.
Lähipäevil loodan selle auto ikkagi garaaži tagasi panna, sest suve jooksul paar tuhat kilomeetrit on igati piisav ja sellest suurem läbisõit tekitaks olulisi süümepiinu. Pealegi on ilmad ka kehvad ja polegi õige vanade autodega vihmas ja poris ringi liigelda.
Tauno
Olgu algatuseks öeldud, et katete osas andis Werewolf päris ammendavad vastused. Ise ei oleks nii detailselt seda kõike mäletanudki.
Kuid selle auto jaoks algas vanatehnikahooaeg maikuus kui minu pereauto sai maha müüdud ja olude sunnil (ja isikliku tahte alusel) võtsin liikumiseks garaažist välja praktilise ja ökonoomse sedaani.
Millalgi eelmise aasta lõpul viisin oma hobiautodel sisse sõidupäeviku, mille täitmist ka igapäevasõite tehes olen suutnud üsna hästi käigus hoida. Mõistagi ei pane ma kirja igat viimset kui kõrvalpõiget, aga üldjoontes on käidud kohad siiski registreeritud ja mis peamine - selge ülevaade hooaja jooksul läbitud kilomeetritest olemas.
Kuna jooksval suvel on sõidetud peaaegu 2000 km ja sel aastal polnud selle auto peale kulutatud punast krossigi, võtsin rahakoti puuga selga ja tõin talle tänutäheks kogu uue süütejuhtmete komplekti, küünlad ja jagaja rootori (jagajakaas sai eelmisel aastal vahetatud).
Eks ta vast nii hoolduse mõttes parem ikka sai, sest küljes olnud vanad detailid näisid juba päris kaua kasutatuna. Kuid mõnes mõttes tegi see varuosade ost meele kurvaks, sest kui sellele lihtsale neljasilindrilisele jõuan veel kogu komplekti originaal süütedetaile ära osta, siis oma kupeele ja 126-le oleks see minu praeguste sissetulekute juures täiesti mõeldamatu. Neil tuleb siis veel minu sissetulekute suurenemist oodata või leppida seni B-grupi alternatiividega. Eks näis.
Lähipäevil loodan selle auto ikkagi garaaži tagasi panna, sest suve jooksul paar tuhat kilomeetrit on igati piisav ja sellest suurem läbisõit tekitaks olulisi süümepiinu. Pealegi on ilmad ka kehvad ja polegi õige vanade autodega vihmas ja poris ringi liigelda.
Tauno