15-05-2011, 09:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2011, 10:19 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Ongi käes nõutu aeg, mida teha...
Käigukastis siiski minu kolksu viga polnud, egas midagi, tõstsin aga auto vedrustuse pakkude peale ja panin käima, tuleb välja et differ teeb häält, kas on laagrid läbi või midagi, võivad ka sateliidid olla, sest äkki on see kunagi kuivale jäänud, õli ajab igatahes simmerite vahelt välja. Ainuke hea asi et ei unda.
Teine kolin mis mulle üldse ei meeldi on kuskil käigukasti juures ja selle ümbruses. Ostsin uue kasti, eeldades et seal on laagrid korras, viskasin alla, täpselt sama heli, lihtne tõrin, mis sidur üleval asendis tekib. Alla vajutades kaob ära. Uus kast ei tahtnud ka minuga eriti koostööd teha ja tahtis hoobade reguleerimist ning tagurpidi käik läks sisse ainult ragisedes. Egas midagi, kast uuesti maha ja viga otsima. Survelaager pole, neid on kaks tükki, mõlemit on proovitud, käega katsudes on mõlemad veel head ja kannatavad kriitikat. Korvi vastus aga logises natuke, pressisin selle kokkupoole ja kadus see ära, mõtlesin et oh, nüüd on hea ja mure murtud. Tutkit, viskasime siiski vana, juba all olnud kasti alla ja kõrin täpselt samasugune nagu enne. Nn "uuel" kastil oli ka kõrin sees, aga vahepeal kadus ära, nagu oleks mingi laager või asi õige koha peale seisma jäänud ja üles polnud midagi kuulda, kanalis oli ikka kolin sees. Nüüd on üks käigukast laiali, sotti ei saa miskit. Kõik laagrid tunduvad head, ainult peavõlli siduripoolne laager või täpsemalt selle pesa tundus õrna lõtkuga. Kas see peabki nii olema või? Mõlemal kastil on igatahes sama sümptom olemas, et kui peavõlli kangutada, siis ta liigub. Äkki on sidurilaager? Või kas matsuga 50km/h võis mõne säärase asja ära lõhkuda mis selle kolina sai esile tuua?
Lugesin just siin ReinGSM'i posti W126 difri kohta ja jäin mõttesse. Mul on kolm difrikorpust, kui mu enda difris on kolks sees, siis kas ma saaksin enda 3,46 taldriku ja teo visata 3.69 või 3.92 korpusesse? Mis need reduktorid muidu niisama ikka seisavad, anname neilegi tööd. Ühele on uued simmeridki ostetud.
Vähemalt seegi hea, et vaakumpump sai omale uue tihendi, mille autopoest ostsin. Müüja ainult ei jaganud alul matsu välja, et mis asi see tihendipapp veel on. Hiljem kolleeg näitas ikka asja ära ja mina sain oma jupi pappi.
Käigukastis siiski minu kolksu viga polnud, egas midagi, tõstsin aga auto vedrustuse pakkude peale ja panin käima, tuleb välja et differ teeb häält, kas on laagrid läbi või midagi, võivad ka sateliidid olla, sest äkki on see kunagi kuivale jäänud, õli ajab igatahes simmerite vahelt välja. Ainuke hea asi et ei unda.
Teine kolin mis mulle üldse ei meeldi on kuskil käigukasti juures ja selle ümbruses. Ostsin uue kasti, eeldades et seal on laagrid korras, viskasin alla, täpselt sama heli, lihtne tõrin, mis sidur üleval asendis tekib. Alla vajutades kaob ära. Uus kast ei tahtnud ka minuga eriti koostööd teha ja tahtis hoobade reguleerimist ning tagurpidi käik läks sisse ainult ragisedes. Egas midagi, kast uuesti maha ja viga otsima. Survelaager pole, neid on kaks tükki, mõlemit on proovitud, käega katsudes on mõlemad veel head ja kannatavad kriitikat. Korvi vastus aga logises natuke, pressisin selle kokkupoole ja kadus see ära, mõtlesin et oh, nüüd on hea ja mure murtud. Tutkit, viskasime siiski vana, juba all olnud kasti alla ja kõrin täpselt samasugune nagu enne. Nn "uuel" kastil oli ka kõrin sees, aga vahepeal kadus ära, nagu oleks mingi laager või asi õige koha peale seisma jäänud ja üles polnud midagi kuulda, kanalis oli ikka kolin sees. Nüüd on üks käigukast laiali, sotti ei saa miskit. Kõik laagrid tunduvad head, ainult peavõlli siduripoolne laager või täpsemalt selle pesa tundus õrna lõtkuga. Kas see peabki nii olema või? Mõlemal kastil on igatahes sama sümptom olemas, et kui peavõlli kangutada, siis ta liigub. Äkki on sidurilaager? Või kas matsuga 50km/h võis mõne säärase asja ära lõhkuda mis selle kolina sai esile tuua?
Lugesin just siin ReinGSM'i posti W126 difri kohta ja jäin mõttesse. Mul on kolm difrikorpust, kui mu enda difris on kolks sees, siis kas ma saaksin enda 3,46 taldriku ja teo visata 3.69 või 3.92 korpusesse? Mis need reduktorid muidu niisama ikka seisavad, anname neilegi tööd. Ühele on uued simmeridki ostetud.
Vähemalt seegi hea, et vaakumpump sai omale uue tihendi, mille autopoest ostsin. Müüja ainult ei jaganud alul matsu välja, et mis asi see tihendipapp veel on. Hiljem kolleeg näitas ikka asja ära ja mina sain oma jupi pappi.