05-05-2011, 08:24 PM
Difri otsakaane vahetasin ära, sobis õnneks. Seest oli vanal näha ka mõra, niiet sellega ei ole enam sisuliselt mitte midagi teha. Uus küljes, õli sees ja enam ei immitse kuskilt.
Reedel lähen uut käigukasti otsima, edasi liigun Tartusse. Täitsa tore oleks klubirahvast seal kohata
Väikesed vead ajavad mul ikka harja püsti küll, rahade tekkimisel tuleb otsida normaalsed esiamordid. Tartus äkki keegi pakub normaalse hinnaga esisilla reguleerimist, just rooliotste kontrolliks, ma ei tea kas mul said need päris hästi paika, pulkadega nii päris täpselt ei saa keerata nagu vaja oleks ja õnneks kolmel on lihtne, varda poldid lahti mis tulevad praegu väga kergelt ja käega keerad rattad sirgeks.
Saaks sellest veoosa kolinast lahti ma oleks üliõnnelik. Edasi tuleb tegeleda parema esisilla poolega. Muideks, esiamortidest rääkides, kust ma saaksin võtit et amordid tala küljest lahti keerata, 11 jääb suureks, 10 jälle väikseks. Selline nagidega võti on.
Reedel lähen uut käigukasti otsima, edasi liigun Tartusse. Täitsa tore oleks klubirahvast seal kohata

Väikesed vead ajavad mul ikka harja püsti küll, rahade tekkimisel tuleb otsida normaalsed esiamordid. Tartus äkki keegi pakub normaalse hinnaga esisilla reguleerimist, just rooliotste kontrolliks, ma ei tea kas mul said need päris hästi paika, pulkadega nii päris täpselt ei saa keerata nagu vaja oleks ja õnneks kolmel on lihtne, varda poldid lahti mis tulevad praegu väga kergelt ja käega keerad rattad sirgeks.
Saaks sellest veoosa kolinast lahti ma oleks üliõnnelik. Edasi tuleb tegeleda parema esisilla poolega. Muideks, esiamortidest rääkides, kust ma saaksin võtit et amordid tala küljest lahti keerata, 11 jääb suureks, 10 jälle väikseks. Selline nagidega võti on.