25-04-2011, 09:07 PM
Täpselt nii ongi, et mul on kaks trossi valesti ühendatud. Vasakpoolne soojanupp reguleerib mul praegu seda, et palju on ventikat ja reostaat reguleerib sooja. Vahetan esimesel võimalusel ümber. Selline loll viga tuli sisse, aga noh trossid olid nii pikad ja tundus et nagu sobib, siis nii ka külge läks.
Igatahes täna sai Mercedes-Benz omale päeva jagu kindlustust, käisin Valgas, sadasin ülevaatuspunkti sisse, õlitemp 83C, andmed arvutist vaadatud ja diislitest võis alata. Välja pressis tulemuse 1,91, kus ma polnud eelnevalt eriti palju kuuma andnud, st sõitsin normaalselt mööda maanteed.
Test käes, ARK büroosse, paberid sisse, ootamine väikeste viperustega, aga saime siiski paberid kätte ja enne auto registreerimist pidin selle emale maha müüma. Lihtsalt et kindlustusmakse odavam oleks. IF kindlustuse järgi peaks olema midagi 60+€ kanti aasta. Oleks oma nimel, siis ma ei kujuta isegi ette, mis summa siit vastu vahiks.
Järgmisele ülevaatusele ma kahjuks ei jõudnud, kell oli juba liiga palju ja mees tegi nagunii sisuliselt üle võttes 15 min sisse veel kaks autot. Eks homme proovin uuesti.
Pabistan natukene ainult parema esivedrustuse pärast või tagavedrustuse, kas kondi või millegi pärast, sest mingi asi mul klõpsub aukudest läbi sõites. Sarniiri kontrollimine ise garaažis on vist suhteliselt mõttetu tegevus - või kuidas see käib? Pooltelg tuleb ka ära vahetada, teeb teine ikka maru kahtlast ja kolisevat heli, õnneks mul neid veel paarijagu on.
Hoian sõrmi risti, et homme (või kunagi lähiajal, oleneb kuidas kindlustuslepinguga läheb) kõik hästi läheks ja lõpuks legaalselt teedele saaks tuisata.
Igatahes täna sai Mercedes-Benz omale päeva jagu kindlustust, käisin Valgas, sadasin ülevaatuspunkti sisse, õlitemp 83C, andmed arvutist vaadatud ja diislitest võis alata. Välja pressis tulemuse 1,91, kus ma polnud eelnevalt eriti palju kuuma andnud, st sõitsin normaalselt mööda maanteed.
Test käes, ARK büroosse, paberid sisse, ootamine väikeste viperustega, aga saime siiski paberid kätte ja enne auto registreerimist pidin selle emale maha müüma. Lihtsalt et kindlustusmakse odavam oleks. IF kindlustuse järgi peaks olema midagi 60+€ kanti aasta. Oleks oma nimel, siis ma ei kujuta isegi ette, mis summa siit vastu vahiks.
Järgmisele ülevaatusele ma kahjuks ei jõudnud, kell oli juba liiga palju ja mees tegi nagunii sisuliselt üle võttes 15 min sisse veel kaks autot. Eks homme proovin uuesti.
Pabistan natukene ainult parema esivedrustuse pärast või tagavedrustuse, kas kondi või millegi pärast, sest mingi asi mul klõpsub aukudest läbi sõites. Sarniiri kontrollimine ise garaažis on vist suhteliselt mõttetu tegevus - või kuidas see käib? Pooltelg tuleb ka ära vahetada, teeb teine ikka maru kahtlast ja kolisevat heli, õnneks mul neid veel paarijagu on.
Hoian sõrmi risti, et homme (või kunagi lähiajal, oleneb kuidas kindlustuslepinguga läheb) kõik hästi läheks ja lõpuks legaalselt teedele saaks tuisata.