18-04-2011, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2011, 10:40 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ole hea ja uuri natuke reaspumbaga diiselmootori töötamist. See on ühelt poolt lihtne, kuid samas on seal mõned nüansid...
Mõttega vaata selle teema linke:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...%B5huklapp
Plunžerpaari täitumist määrab piisava etteanderõhu olemasolu. Kui ettanderõhk pole piisav, ei täitu kolvipealne ruum piisavalt. Siis pole üldse oluline, millal kolvipealne rõhk maha lastakse - ettantav kogus on ikkagi väiksevõitu.
Muide, sissepritsitava kütuse koguse määrab kolvi rõhulise käigu pikkus. Seda omakorda määrab kolvi pööramine ümber telje, sest katkestusserv on kaldne. Tööpõhimõte on sama, nagu NL traktorimootoritel ja see on ilusti kõigis omaaegsetes raamatutes lahti kirjutatud. Mida seal ei ole, on kettajami eripärad ning kiirekäigulise mootori nõutav tsentrifugaalregulaator.
Nagu eelpool kirjutati, annab regulaator käivitumisel alati maksimaalse etteande. Kuid silma järgi ei suuda ka spets vahet teha, kas ühe tsükliga pihustatakse maksimaalne või väiksem kogus. Kuid käivitumiseks on vaja kütust anda liiaga...
Sestap ei ütle Sinu nähtud pihustamine mitte midagi muud, kui seda, et kütust kõrgesurvepumbas on. Mis on hea - ringlus toimib.
Ilmselgelt ei ole seda kütust aga õigel hetkel piisavalt, et käivituda. Kaks võimalust on:
1) kütusekogus on liiga väike;
2) pritse on hiline.
Loe killer666 teemat auto mittekäivitumise kohta, seal on selle kammini jõutud. Pumbasüsteem on neil kahel mootoril sarnane (kuid mitte vahetatavalt identne)
Mõttega vaata selle teema linke:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...%B5huklapp
Plunžerpaari täitumist määrab piisava etteanderõhu olemasolu. Kui ettanderõhk pole piisav, ei täitu kolvipealne ruum piisavalt. Siis pole üldse oluline, millal kolvipealne rõhk maha lastakse - ettantav kogus on ikkagi väiksevõitu.
Muide, sissepritsitava kütuse koguse määrab kolvi rõhulise käigu pikkus. Seda omakorda määrab kolvi pööramine ümber telje, sest katkestusserv on kaldne. Tööpõhimõte on sama, nagu NL traktorimootoritel ja see on ilusti kõigis omaaegsetes raamatutes lahti kirjutatud. Mida seal ei ole, on kettajami eripärad ning kiirekäigulise mootori nõutav tsentrifugaalregulaator.
Nagu eelpool kirjutati, annab regulaator käivitumisel alati maksimaalse etteande. Kuid silma järgi ei suuda ka spets vahet teha, kas ühe tsükliga pihustatakse maksimaalne või väiksem kogus. Kuid käivitumiseks on vaja kütust anda liiaga...
Sestap ei ütle Sinu nähtud pihustamine mitte midagi muud, kui seda, et kütust kõrgesurvepumbas on. Mis on hea - ringlus toimib.
Ilmselgelt ei ole seda kütust aga õigel hetkel piisavalt, et käivituda. Kaks võimalust on:
1) kütusekogus on liiga väike;
2) pritse on hiline.
Loe killer666 teemat auto mittekäivitumise kohta, seal on selle kammini jõutud. Pumbasüsteem on neil kahel mootoril sarnane (kuid mitte vahetatavalt identne)