18-04-2011, 09:11 AM
Kohalik diislispets ütles küll nii et rõhuregulaator võib läbi olla ja see pidavat maksma ikka paraja hinna. Ometi kõik pihustid töötavad pumba taga ilusti. Ei tahaks et mind just see õnn on tabanud.
Peale nn uue kütte sisse kallamist töötas masin korralikult, sain sõita üks paarsada meetrit enne kui päris välja suri. Rõhuregulaator saab ju ainult vee tõttu sisuliselt ära minna, vett ma ei usu et paagi põhjas oli, kunagi sai veel paak tühjaks sõidetud ja siis tõmbas etteande pumba filtri täis, peale vahetust töötas ilusti, lõin kütte käsipumbaga üles ja käis korraga.
Mure on suur, kui rõhuregulaator läks, siis kust ma seda osta saaksin ja ega neid neli tükki ole? Vahetuseks oleks ilmselt vaja ka peenete nuutidega padrunit?
Proovin asja uue küttega.
Mis on rõhuregulaatori minemise tunnus? Gaas peal või maas, vahet ei ole palju pihustist kütet tuleb, et ei reguleeri kütet ära ja tühikäigukogusega ei saagi auto käima minna. Ometi peale puhtaks köhimist läks korraks ilusti tööle...
Peale nn uue kütte sisse kallamist töötas masin korralikult, sain sõita üks paarsada meetrit enne kui päris välja suri. Rõhuregulaator saab ju ainult vee tõttu sisuliselt ära minna, vett ma ei usu et paagi põhjas oli, kunagi sai veel paak tühjaks sõidetud ja siis tõmbas etteande pumba filtri täis, peale vahetust töötas ilusti, lõin kütte käsipumbaga üles ja käis korraga.
Mure on suur, kui rõhuregulaator läks, siis kust ma seda osta saaksin ja ega neid neli tükki ole? Vahetuseks oleks ilmselt vaja ka peenete nuutidega padrunit?
Proovin asja uue küttega.
Mis on rõhuregulaatori minemise tunnus? Gaas peal või maas, vahet ei ole palju pihustist kütet tuleb, et ei reguleeri kütet ära ja tühikäigukogusega ei saagi auto käima minna. Ometi peale puhtaks köhimist läks korraks ilusti tööle...