17-04-2011, 07:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2011, 07:52 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Jah, OM61x peab põletama kõike, mille tsetaanarv on piisav isesüttimiseks põlemiskabris.
Kirjutad, et asi algas peale paagi tühjakssõitmist. Oled kindel, et sealt põhjast suutäit vett ei tulnud?
Mõlemad filtrid on Sul ju uued?
Praegu lõhnab selle järele, et KP ei saa kütust peale. See saab juhtuda kahel põhjusel:
1) etteandepump ei toimi (eriti selle klapid);
2) rõhuklapp ei toimi (on lahti jäänud).
Etteandepumba välistaks, kui käsipump kord lööb - klapid on mõlemal juhul samad.
Rõhuklapp eluneb KP tagasivoolu poldis. Vaata, ega seal kuuli vahel mõnda limukat ei ole... Või vedru läbi roostetanud...
Igasuguste kütuseteemaliste probleemide lahendamist hõlbustab oluliselt hea kütus - siis on kindel, et kütus ei saa probleeme tekitada... Ning praegu oleks kaval sed aanda otse kanistrist kapoti alla - nii ei soga kütustrass vett (kütust).
Jadaühenduses küünlad võivad mittekäivitumist põhjustada küll - ühe tõrge teeb kogu ahela pimedaks! Ning kuna see mootor Sul vaevalt tehasekonditsioonis on, siis võivad küünlad olla vajalikud küll.
Ning need jutud, et diisel ei peagi peale remonti ise käivituma, on laiskade või muidu saamatute remondimeeste BS. Kuigi vahel on tõepoolest lihtsam panna paela otsa, kui hakata õhku kultuursel viisil välja meelitama. Aga siis peakski seda nii esitlema, mitte süüdistama mootorit...
Kirjutad, et asi algas peale paagi tühjakssõitmist. Oled kindel, et sealt põhjast suutäit vett ei tulnud?
Mõlemad filtrid on Sul ju uued?
Praegu lõhnab selle järele, et KP ei saa kütust peale. See saab juhtuda kahel põhjusel:
1) etteandepump ei toimi (eriti selle klapid);
2) rõhuklapp ei toimi (on lahti jäänud).
Etteandepumba välistaks, kui käsipump kord lööb - klapid on mõlemal juhul samad.
Rõhuklapp eluneb KP tagasivoolu poldis. Vaata, ega seal kuuli vahel mõnda limukat ei ole... Või vedru läbi roostetanud...
Igasuguste kütuseteemaliste probleemide lahendamist hõlbustab oluliselt hea kütus - siis on kindel, et kütus ei saa probleeme tekitada... Ning praegu oleks kaval sed aanda otse kanistrist kapoti alla - nii ei soga kütustrass vett (kütust).
Jadaühenduses küünlad võivad mittekäivitumist põhjustada küll - ühe tõrge teeb kogu ahela pimedaks! Ning kuna see mootor Sul vaevalt tehasekonditsioonis on, siis võivad küünlad olla vajalikud küll.
Ning need jutud, et diisel ei peagi peale remonti ise käivituma, on laiskade või muidu saamatute remondimeeste BS. Kuigi vahel on tõepoolest lihtsam panna paela otsa, kui hakata õhku kultuursel viisil välja meelitama. Aga siis peakski seda nii esitlema, mitte süüdistama mootorit...