17-04-2011, 07:10 PM
Anomaalia jätkub.
Peale õhutamist läks ainult nii palju paremaks et paukus ja käis vahelduva eduga koha peal. Korraks sain isegi pooleldi tühikäigul tööle. Siis vedasime autot käima, läks samamoodi, turtsus ja paukus, kuid töötas vahelduva eduga tühikäigul kuni suri välja.
Hetkel oleme kontrollinud kõike mis saab. Etteande pumbale on kunstlikult ~1at rõhuga küte peale lastud, seega selles viga ei ole, ei muutunud midagi. Pihusteid on korduvalt õhutatud, ikka ei toimi, iga pihusti vahelt pritsib kütet parajalt välja, seega pump lööb ilusti. Neli pihustit kõik maas käinud, silmaga vaadeldud pihustust. Kõik löövad ilusti ja piserdavad normaalselt. Seal viga ei ole. Süütehetk peaks ka paigas äkkist olema, nii kui väntvõll jõuab OT asendisse nii on ka esimese silndri pumba toru löönud. Peale pihustite maha võttu ja uuesti peale keeramist, lasime mootori tühjaks joosta ja keerasime vajalikud asjad külge. Läks käima paariks sekundiks ja normaalselt, siis aga hakkas edasi jälle jukerdama ja seiskus.
Klapikambri kaane võtsin ka maha, ajasin märgid kokku ja alt väntvõllist näitas 5 kraadi mööda, helistasin seepärast mehhaanikule ja see kostis, et normaalne kulumisjagu. Hammas pidi 18 kraadi nihutama. Kett on pingul ja õlisurve on olemas.
Täielik müstika. Äkki on nii halb kütus, et käima ei lähe? Kütus pole uus, aga ometi üks suuremasorti auto sellega sõitis.
Kui ta alul korralikult käima läks, siis ei tohiks ju süüde ka vale olla, ei tohiks surved maas olla ega midagi. Peab vist ikka teise küttega proovima, iseasi et see masin imeb kõike alates toiduõlist kuni vene diislini.
Peale õhutamist läks ainult nii palju paremaks et paukus ja käis vahelduva eduga koha peal. Korraks sain isegi pooleldi tühikäigul tööle. Siis vedasime autot käima, läks samamoodi, turtsus ja paukus, kuid töötas vahelduva eduga tühikäigul kuni suri välja.
Hetkel oleme kontrollinud kõike mis saab. Etteande pumbale on kunstlikult ~1at rõhuga küte peale lastud, seega selles viga ei ole, ei muutunud midagi. Pihusteid on korduvalt õhutatud, ikka ei toimi, iga pihusti vahelt pritsib kütet parajalt välja, seega pump lööb ilusti. Neli pihustit kõik maas käinud, silmaga vaadeldud pihustust. Kõik löövad ilusti ja piserdavad normaalselt. Seal viga ei ole. Süütehetk peaks ka paigas äkkist olema, nii kui väntvõll jõuab OT asendisse nii on ka esimese silndri pumba toru löönud. Peale pihustite maha võttu ja uuesti peale keeramist, lasime mootori tühjaks joosta ja keerasime vajalikud asjad külge. Läks käima paariks sekundiks ja normaalselt, siis aga hakkas edasi jälle jukerdama ja seiskus.
Klapikambri kaane võtsin ka maha, ajasin märgid kokku ja alt väntvõllist näitas 5 kraadi mööda, helistasin seepärast mehhaanikule ja see kostis, et normaalne kulumisjagu. Hammas pidi 18 kraadi nihutama. Kett on pingul ja õlisurve on olemas.
Täielik müstika. Äkki on nii halb kütus, et käima ei lähe? Kütus pole uus, aga ometi üks suuremasorti auto sellega sõitis.
Kui ta alul korralikult käima läks, siis ei tohiks ju süüde ka vale olla, ei tohiks surved maas olla ega midagi. Peab vist ikka teise küttega proovima, iseasi et see masin imeb kõike alates toiduõlist kuni vene diislini.