03-04-2011, 02:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2011, 02:52 PM ja muutjaks oli stihl.)
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
Seda ma arvasin.
Sry, aga minuarust viitavad sümptomid hoopis sellele, et see KE tahab pisut tuunimist, s.o. juhtrõhk jne pisut mööda ja hakkabki tagant mustama. (on tal ikka pidev pritse?). Viga võib isegi väga lihtne olla, kütusepump ntx.
Kütusekulu, kuidas on; ma saan aru, et sellise hobiauto puhul natsa raske hinnata, aga pakun, et praegu on liiga suur. (linnas üle 20e)
Mercedes-Benz V8 ei ole just selline mootor, mida oleks lihtne kohviks sõita...Jaguar, bemm, oma klaassilindritega (silica, eksole), palun, lihtviisil purustatav, aga MB raud kestab.
See 1l, mis kõrvale jookseb, ongi see leke ja kogu moos.
Sihukesel, pakun, on juba tehase norm õlikulu mingi 3l/10000km peale uuel, sissesõitnud mootoril, ikkagi suur V8, midagi pole teha.
Mis on point, mis ma tahtsin öelda. Ära kasuta mingit keemiat. Mis ainult tekitab mootorisse pikapeale lahtimurduvaid tükke (jooksevad õlikanalites kinni jne) ja mille mõju on ajutine. Kütusesüsteemi puhastusvahendid on ok.
Pigem tegele mootori diagnostikaga. Või ära tee üldse praegu midagi. Ilusatel autodel ongi reeglina koledad väljalaskegaasid...Kui mõnele Sorento omanikule ei meeldi, ostku omale kah auto...
Aga see on vaid minu arvamus suht pealiskaudsel süvenemisel....